Upoznajte SP Automotive Chaos, prvi superautomobil na svijetu s više od 3000 konjskih snaga i ubrzanjem do 'stotke' za 1,5 sekundi! Tim je riječima mini reklamnu kampanju ovih dana pokrenuo grčki poduzetnik Spyros Panopoulos, vlasnik tvrtke SP Automotive, za čiji Chaos portal Luxurylaunches.com kaže da ne predstavlja samo novi automobil, nego i novu vrstu 'jurilica'.
- Nakon superautomobila, hiperautomobila i megaautomobila, sada imamo potpuno novi pojam u automobilskoj industriji za automobile koji su ultra-moćni – naglašava spomenuti portal predstavljajući SP Automotive Chaos, odnosno dvije njegove dosad ponuđene verzije.
U prvoj, osnovnoj Earth verziji, Chaos, prema spomenutome izvoru, nudi nešto suzdržaniju snagu vozila od 2049 konjskih snaga koju proizvodi 4,0-litreni V10 motor s dva turbo punjača. Motor Earth Versiona je dizajniran i razvijen u SP Automotivu.
U drugoj, 'razigranijoj' verziji Chaosa, pod nazivom Zero Gravity, kupac će dobiti neograničenu verziju motora V10 s nekim, navodi Luxurylaunches.com, neotkrivenim oblikom hibridne asistencije kako bi proizveo vrhunskih 3065 konjskih snaga i potrebni okretni moment. Proizvođač automobila tvrdi da će ultraautomobil biti sposoban za ubzanje do 100 km/h za samo 1,55 sekundi i savladavanje 'quarter mile-runa' (otprilike 500 metara) za 7,5 sekundi.
- Što se tiče dizajna, SP Automotive Chaos izgleda kao trkaći automobil koji ćete prije pronaći u video igrici. Prednji dio izgleda inspiriran automobilom Formule 1 s uskim 'trupom' i divljim aerodinamičkim elementima – piše spomenuti portal, prenoseći najave Spyrosa Panopoulosa da je za sada spreman proizvesti ograničeni broj Chaosa, njih dvadesetak, po prodajnoj cijeni od 14 milijuna dolara.
Portal podsjeća da superautomobili koji dolaze u obzir za usporedbu s Chaosom, poput Bugatti Chirona i SSC Tautare, razvijaju snagu od 1577 konjskih snaga (Chiron), odnosno 1750 KS-a. Performanse Nevere Mate Rimca, podsjećamo, su 1914 konjskih snaga i ubrzanje do 100 kilometara na sat za 1,85 sekundi. Luxurylaunches.com procjenjuje da će Chaos, zbog svojih performanski, imati poteškoća s homologacijom na različitim tržištima.
Spyros Panopoulos, prema njegovoj službenoj biografiji, bavi se projektiranjem motora za sportske automobile od 1998.,a već iduće godine razvio je četiri-cilindrični Mitsubishi Evolution 4G63 motor s turbopunjačem i snagom preko 1400 konjskih snaga. Radio je, prema istome izvoru, razna poboljšanja na motorima za brojne proizvođače kao što su Ford, Subaru, Porsche, Lotus, Ferrari, Lamborghini i McLaren, a od 2005. ima i vlastitu proizvodnju te surađuje s grčkom vojskom, zrakoplovstvom i mornaricom.
Tvrtka Spyrosa Panopoulosa na službenoj se web prezentaciji predstavlja kao 'pionir u Grčkoj za četiri važna sektora, istraživanje, dizajn, inženjering i proizvodnju s uslugama u uvođenju patenata proizvoda i proizvodnju posebnih materijala kroz AM tehnologiju'. U svakom slučaju, njegov Chaos svojevrsna je 'rukavica bačena u lice' Mati Rimcu koji je svoju Neveru preporučio kao najbrži automobil na svijetu. Uz to, Rimac je kao jedan od ciljeva nakon preuzimanja Bugattija u širem aranžmanu s Porscheom označio razvoj novog superautomobila, naprednijeg od spomenutog Chirona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....