Coca-Cola, gigant industrije pića, pokušava izaći na kraj s kupcima koji odustaju od kupovine gaziranih pića i okreću se flaširanoj vodi. Prema danas objavljenom kvartalnom izvješću, Coca-Cola je u prvim mjesecima ove godine ostvarila 8 milijardi dolara prihoda, pet posto više nego u istim mjesecima lani, ali prodaja njihovih gaziranih pića, poput originalne Coca-Cole i Coca-Cole Zero neznatno je porasla. Njihovi brendovi kave i čaja stagniraju.
S druge strane, objavili su, prodaja brendova vode i mineralne vode u njihovom vlasništvu, Smartwater i Vitaminwater, porasla je za čak šest posto u odnosu na godinu prije. Kupce sada pokušavaju privući vodama s okusom, novim receptima i pićima s malo šećera.
Taj obrat, međutim, nije novost. Prodaja flaširane vode premašila je prodaju gaziranih pića još 2016. godine, prema podacima tvrtke za istraživanje tržišta Beverage Marketing Corporation. Godinu poslije, prodaja flaširane vode u SAD-u zabilježila je rast od 8,8 posto u odnosu na 2016. i popela se na 18,5 milijardi dolara ostvarenih u prodaji.
“Flaširana voda je marketinški trik stoljeća”, napisao je tada John Jewell, novinar The Weeka, “postala je ona neizostavna stavka onih koji žele demonstrirati svoje zdravlje i sofisticiranost.” Prema njemu, jedino snažna marketinška kampanja može uvjeriti ljude da kupuju vodu u bočicama i plate ju 300 puta više od vode iz slavine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....