Coca-Cola je u travnju privremeno zaustavila sve planirane marketinške aktivnosti kako bi preusmjerila sredstva prema zajednicama diljem svijeta i podržala svoje partnere u maloprodaji koji su iznimno pogođeni krizom.
Zajedno s Coca-Colom HBC Hrvatska - svojom partnerskom punionicom, i The Coca-Cola Foundation – zakladom usmjerenom podržavanju filantropskih aktivnosti u zajednicama u kojima Coca-Cola posluje, tvrtka je odlučila globalno donirati više od 100 milijuna dolara organizacijama koje predvode podršku u borbi protiv COVID-19 krize.
Tako je The Coca-Cola Foundation, Hrvatskom Crvenom križu donirala više od 2,5 milijuna kuna. Od toga je 1,7 milijuna kuna namijenjeno aktivnostima vezanim uz pandemiju bolesti COVID-19, a 850 tisuća kuna za pomoć skupinama građana najpogođenijim potresom u Zagrebu i zagrebačkoj okolici.
Coca-Cola se sada vraća na male ekrane u Hrvatskoj s novom kampanjom. Otvoreni kao nikad prije, kreirana je i osmišljena od strane kreativne agencije 72andSunny Amsterdam i podsjeća nas kako živimo u vremenu kulturne i društvene promjene. Započinje manifestom kojeg je napisao nagrađivani umjetnik George the Poet. Njegove riječi potiču nas na ‘otvorenost prema promjeni’ i zahvalnost na drugačijoj perspektivi kroz koju ćemo pronaći nove prilike u ‘novom normalnom’.
“Otvoreni kao nikad prije” temeljena je na vjeri da se ne moramo vraćati na ‘normalno’. Umjesto toga možemo ići naprijed i činiti svijet, ne samo drugačijim, nego i boljim. Kampanja slavi i podržava naše partnere u maloprodaji, uključujući lokalne hotele, barove i restorane koji su otvorili vrata zajednici nakon vrlo izazovnog razdoblja za cijelu industriju i koji su uvijek bili u središtu naših aktivnosti”, rekao je Vinko Kovačić iz Coca-Cola Adrie.
Lansiranje manifesta popraćeno je drugom fazom pomoći zajednici koja se ogleda u opsežnim aktivnostima s kojima Coca-Cola želi pomoći ugostiteljskom sektoru i svojim HoReCa partnerima:
Potpora HoReCa partnerima odvija se kroz izdvajanje dodatnih sredstava i ekspertize koja omogućuje ugostiteljima kreiranje vlastitih oglasa preko inovativne digitalne platforme Ad Creator. Nakon što ugostitelji kreiraju oglase, Coca-Cola ih sponzorira i promovira na online kanalima. Oglasi se na individualiziran način dijele na online kanalima i pomažu ugostiteljima komuniciranje vlastite ponude ili jednostavno pozivaju goste u svoje hotele, restorane ili barove. Ova vrsta potpore dostupna je za 800 ugostiteljskih objekata u Republici Hrvatskoj.
Za dio partnerskih ugostiteljskih objekata kreirani su posebni suncobrani s integriranim dispenzerima za dezinfekciju ruku čime se umanjuju troškovi nastali prilagodbom mjerama za borbu protiv Covid-19.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....