Ranije ovog mjeseca, LinkedIn je najavio da će izbaciti niz novih alata koje će pokretati umjetna inteligencija. Ovoga tjedna, pak, platforma za traženje poslova najavila je kako otpušta čak 668 zaposlenika.
Kako tvrde američki mediji, većina otpuštanja biti će u odjelu za istraživanje i razvoje, što znaći da će uglavnom biti otpušteni inženjeri i stručnjaci za financije.
Ovi otkazi dolaze pet mjeseci nakon što je LinkedIn najavio ukidanje 716 radnih mjesta, što je koincidiralo s ukidanjem njihove aplikacije u Kini. Tako je LinkedIn, koji je u vlasništvu Microsofta, u manje godinu dana otpustio gotovo 1400 ljudi.
-Nismo očekivali da ćemo ova važnu vijest morati podijeliti sa svima vama usred tako izazovnih vremena, ali u duhu transparentnosti, željeli smo podijeliti neke vijesti u vezi s promjenama koje uvodimo u naše organizacije...- stoji, između ostaloga u prilično generičnom e-mailu koje su vlasnici tvrtke poslali otpuštenim radnicima.
Ova otpuštanja naravno treba promatrati i kao dio većeg trenda otpuštanja u IT sektoru. Prema alatu za praćenje zapošljavanja Layoffs, sveukupno je više od 242.000 ljudi otpušteno u tome sektoru 2023.
No svakako je znakovito da je Microsoft, vlasnik LinkedIna, početkom godine najavio vrtoglavo ulaganje, navodno vrijedno 10 milijardi dolara, u OpenAI, kompaniju koja je praktički pokrenula AI revoluciju sa svojim chatbotom znanim kao ChatGPT. Sam LinkedIn je najavio veliko ažuriranje njegove platforme za pronalaženje talenata Recruiter, s ugrađenom pomoći umjetne inteligencije; zatim implementaciju LinkedIn Learning trenera koji pokreće AI; kao i novi alat za marketinške kampanje koji pokreće umjetna inteligencija.
LinkedIn je, uz Google, bio jedna od prvih velikih tehnoloških kompanija koja je povećala ulaganja u strojno učenje, Kompanija je tako 2011. razvila sustav za bilježenje podataka, nazvan Kafka, čija zadaća je brojanje koliko je puta netko vidio određeni prijedlog, kako bi se osiguralo da se neće umoriti od "istih starih lica". Kafka, nazvan po autoru Franzu Kafki, a sada se široko koristi u tehnološkoj industriji za praćenje aktivnosti, poput pregleda oglasa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....