snažan organski rast

Nestlé objavio rezultate prodaje za prvo tromjesečje 2021.

Srednja i istočna Europa postigle su visok jednoznamenkasti organski rast, uz snažan unutarnji rast i pozitivne cijene
Laurentiu–Florin Dimitriu
 Domagoj Kunic

Najveća prehrambena kompanija na svijetu, Nestlé, objavila je globalne podatke o prodaji za prva tri mjeseca 2021. godine, s fokusom na organski rast koji je dosegnuo 7,7 posto , uz stvarni unutarnji rast od 6,4 i cijene od 1,2 posto . Rast se temeljio na većini geografskih područja. Poduprt je ranim znakovima oporavka vanjskih kanala, poboljšanih cijena i povećanja tržišnog udjela. Devizni promet je smanjio prodaju za 5,3 posto zbog kontinuiranog uvažavanja švicarskog franka u odnosu na većinu valuta. Neto dezinvestiranje imalo je negativan utjecaj od jedan posto.

"Zadovoljni smo našim snažnim organskim rastom prodaje u prvom tromjesečju, nadovezujući se na široke doprinose većine geografskih područja i kategorija proizvoda. Naš rast potaknut je discipliniranim izvršenjem, poboljšanim digitalnim mogućnostima i brzim inovacijama, što je rezultiralo daljnjim rastom tržišnog udjela. Maloprodaja je zabilježila solidan rast, a vanjski kanali oglašavanja pokazali su znakove poboljšanja. Potvrđujemo naše smjernice za ovu godinu i naše srednjoročne izglede za održivi srednji jednoznamenkasti organski rast“, izjavio je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.

Zapadna Europa zabilježila je nizak jednoznamenkasti organski rast sa solidnim unutarnjim rastom, djelomično neutraliziran negativnim cijenama. Srednja i istočna Europa postigle su visok jednoznamenkasti organski rast, uz snažan unutarnji rast i pozitivne cijene.

"Godinu smo započeli izvrsno, postigavši snažan organski rast prodaje u prvom tromjesečju. Na razini jugoistočnog tržišta 4,6 posto , dok je u regiji Sjeverni Jadran: Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, organski rast iznosio 7,7 posto . Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama - više od 55.000 CHF donirano je lokalnim društvima Crvenog križa i bankama hrane. Izravno surađujemo s vlastima BiH kako bismo pružili podršku i ubrzali lokalne programe cijepljenja“, kazao je Laurentiu–Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 03:31