Nakon Amazona, i njemački Zalando ušao je u Hrvatsku kroz logistički ugovor s Hrvatskom poštom.
Najveći modni internetski trgovac u Europi u ožujku je najavio ulazak na hrvatsko tržište i započeo pregovore s lokalnim trgovcima i dostavljačima.
Sada je otvorio svoju platformu i hrvatskim kupcima pod istim uvjetima kao i na drugim tržištima. To znači da nudi besplatnu dostavu i besplatan povrat robe.
Ugovor s Hrvatskom poštom omogućuje Zalandu da kupcima dostavi pakete u Hrvatskoj u roku od tri do pet dana.
I dostava i povrat mogući su na kućnoj adresi, zatim u više od tisuću ureda Hrvatske pošte te na 150 paketomata, koje je Pošta postavila po Hrvatskoj.
Sarah Guerrier, v.d. direktorica Zalanda za srednju i istočnu Europu naglašava da žele u Hrvatskoj, ali i Estoniji i Latviji, tržišta na koja ulaze paralelno s našim, postati središnje mjesto za modu.
- Želja nam je pružiti najuzbudljiviji izbor modnih brendova, a istovremeno ponuditi i praktične savjete kako bismo bili polazišna točka i prvi sinonim za modu - kaže Guerrier.
Dodaje da imaju najširi izbor brendova u Europi i najveću zajednicu kupaca na europskom tržištu, od njih 42 milijuna.
U Hrvatskoj nude više od 300.000 proizvoda od 1400 brendova kao što su Lindex, Topshop i Next te premium brendova poput Vivienne Westwood, od kojih su mnogi po prvi put dostupni na hrvatskom tržištu.
- Zasad ne možemo govoriti o tome s kojim lokalnim brendovima razgovaramo, ali mogu reći da ćemo im omogućiti ne samo da prodaju u Hrvatskoj već i da preko nas svoje proizvode plasiraju na druga EU tržišta s obzirom na to da imamo kompletno rješenje za to - zaključuje Guerrier.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....