Martina Džoja Barišić nova je generalna direktorica Grohe za tržišta Hrvatske i Slovenije, u kojima je kompanija dugi niz godina prisutna svojim asortimanom proizvoda za kuhinje i kupaonice. Karijeru u ovom industrijskom segmentu Martina Džoja Barišić gradi već 15 godina, a svoj put u kompaniji Grohe započela je 2017. godine kao marketing menadžer Adria regije.
Godinu poslije preuzela je i funkciju marketing menadžera za tržišta Jugoistočne Europe grupacije Lixil , vodećeg svjetskog proizvođača sanitarne opreme, građevinskih materijala, proizvoda i usluga za stambene potrebe. Grupaciji Lixil se pridružio 2014. Godine i Grohe.
- Novu priliku u karijeri vidim ponajprije kao mogućnost za daljnje jačanje tržišne pozicije kompanije te širenje mreže ključnih dionika, u čemu mi je od najveće pomoći moj izvrstan tim suradnika. Radujem se novim izazovima, jer su oni uvijek odlična prilika za rast, izjavila je Martina Džoja Barišić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....