LIXIL EMENA s GROHE X pokreće prvu digitalnu platformu u svojoj industriji za sanitarni brend Grohe. Posjetitelji hub-a, kažu čelni ljudi Grohea, imaju priliku stvoriti vlastiti doživljaj brenda zahvaljujući informativnom multimedijskom sadržaju prilagođenom potrebama njihovih profesionalnih poslovnih partnera i potrošača. Izvorno je GROHE X zamišljen kao alternativa dvogodišnjem ISH, vodećem svjetskom sajmu za vodu, grijanje i klimatizaciju, s kojeg se Grohe povukao zbog pandemije covida-19.
Uz dostupan sveobuhvatni besplatni urednički sadržaj, platforma se pokreće 16. ožujka s namjenskim formatima događaja. Kako biste doznali koji segment brend razvija za potrošače i koja će rješenja potrošačima ponuditi dodanu vrijednost u kupaonicama i kuhinjama u budućnosti, posjetite grohe-x.com od 16. ožujka nadalje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....