Prvi rođendan

Kako je digitalizacija pomogla u stvaranju kluba sa 300.000 zadovoljnih kupaca

Program INA Loyalty pokazao se kao odgovor na sve zahtjevnije potrebe tržišta
 INA

Program INA Loyalty, koji je INA lansirala u sklopu digitalizacije maloprodajnog poslovanja, upravo obilježava svoj prvi rođendan. Radi se o originalnom programu vjernosti za kupce i potpuno novom digitalnom konceptu koji se temelji na mobilnoj aplikaciji INA Loyalty, kroz koju kupci mogu sakupljati bodove i ostvariti popuste na proizvode i goriva, a nudi i brojne druge pogodnosti. Program je postao iznimno popularan i okupio zajednicu koja broji više od 300.000 članova.

Program INA Loyalty razvijan je u vrijeme pandemije koronavirusa i pokazao se kao odgovor na sve zahtjevnije potrebe tržišta, odnosno kupaca koji su promijenili svoje navike. To je osobito došlo do izražaja u vrhuncu pandemijske krize zbog uvedenih epidemioloških mjera. Iz Ine pojašnjavaju kako se se digitalizacija pokazala kao nužnost, a INA se tome brzo prilagodila i, kako napominju, iskoristila prednosti digitalne komunikacije s kupcima koji na dnevnoj bazi dobivaju sve potrebne informacije o popustima, akcijama i ostalim pogodnostima na proizvode i usluge u ponudi Ine. Kupovina se nagrađuje bodovima, a INA vjerne kupce često nagradi iznenađenjima, poput besplatne kave ili sendviča.

Ponosni na rezultate

"Uvođenjem suvremenih tehnoloških i informatičkih rješenja, kao što je INA Loyalty, INA PAY i čitav niz drugih usluga, INA prometnula u predvodnika digitalizacije poslovanja na hrvatskom tržištu naftnih derivata, ali i robe široke potrošnje. INA Loyalty bio je značajan iskorak u tom smjeru i ponosni smo na rezultate koje je program ostvario u prvih godinu dana svojeg postojanja. Naše lokacije dnevno posjeti više od 200.000 kupaca i oni Inu prepoznaju kao idealno mjesto za kupnju i odmor na putovanjima. S INA Loyaltyjem sada lakše shvaćamo njihove potrebe i spremnije odgovaramo na sve njihove zahtjeve. Program je izvrstan temelj za našu dugoročnu strategiju orijentacije na kupce kroz personalizirani pristup. Pomaže nam da zadržimo poziciju tržišnog lidera i budemo spremni na sve buduće izazove. Zato ćemo nastaviti s procesom digitalizacije, daljnjim razvojem naše maloprodajne mreže te širenjem lepeze proizvoda i usluga krojenima po mjeri kupaca jer to nam omogućuje da ostanemo konkurentni na tržištu“, komentirala je Zdravka Demeter Bubalo, Inina operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje.

image
Zdravka Demeter Bubalo

U posljednjih godinu dana, više od 60 posto članova se registriralo preuzimanjem aplikacije dok su ostali preuzeli fizičku INA Loyalty karticu. Više od 50.000 kupaca aktivno je svakog tjedna, a zabilježeno je 5,5 milijuna transakcija. U prvih godinu dana kupcima je ponuđeno više od 100 različitih izazova koji uključuju ponudu goriva, ne-goriva i gastro ponudu u Ininim Fresh Cornerima, čime je cijeli proces gejmificiran kako bi kupci imali dodatni doživljaj zabave dok kupuju na Ini.

O uspjehu govori i brzina rasta broja članova programa INA Loyalty, jer sličnim inovacijama je trebalo znatno duže od godinu dana da okupe aktivnu zajednicu s više od 300.000 članova.

Velik iskorak

Program vjernosti INA Loyalty ima mogućnosti kreirati personalizirane pogodnosti i nagrade za svakog kupca sukladno stvarnim kupovnim navikama i potrebama, u slučaju da kupac u marketinškim privolama dopusti da ga se kontaktira s takvim ponudama.

Marija Malnar, voditeljica Inina maloprodajnog mjesta Čabar, ističe kako su u svakodnevnom radu suočeni s raznim tipovima kupaca i brojnim situacijama. "No, uvijek nam je drago kada kupcima možemo ponuditi neku dobru vijest, kao što je INA Loyalty program koji je besplatan, a učlanjenje je jednostavno", ističe Marija Malnar. U Ini su svjesni da je prilagodba sve izazovnijim tržišnim uvjetima ključna za zadržavanje konkurentnosti. Zato je kompanija snažno zakoračila prema digitalizaciji poslovanja. Uz INA Loyalty uvedena je i mobilna aplikacija INA PAY pomoću koje korisnici INA kartica mogu plaćati goriva i druge proizvode iz ponude bez ulaska u poslovnicu, što je prva takva aplikacija na tržištu. Za interno unapređenje radnih procesa uvedena je mobilna aplikacija eSMILE.

image
Marija Malnar

Pomoću nje radnici na maloprodajnim mjestima uče kako unaprijediti profesionalne vještine. Iz kompanije poručuju da nastavljaju s daljnjom digitalizacijom poslovanja, kao i širenjem maloprodajne mreže te razvojem usluga i ponude na zadovoljstvo svih kupaca.

Za širenje dobrog glasa dodatni nagradni bodovi

Nedavno je INA uspješno predstavla i opciju Preporuči prijatelju, putem koje je moguće pozvati prijatelje na preuzimanje aplikacije INA Loyalty. Za širenje dobrog glasa dodatnim bodovima se nagrađuje i stari i novi korisnik te oboje ostvaruju brojne pogodnosti.

Tri su načina kako se kupci mogu uključiti u program vjernosti. Najlakši je besplatno preuzimanje aplikacije putem pametnog mobilnog uređaja u trgovini Google Play, ako je riječ o android sustavu, ili App Store ako se radi o uređaju s iOS sustavom. U program vjernosti kupci se mogu uključiti i putem internetske stranice www.inaloyalty.hr. Oni koji ne preferiraju tehnologiju učlaniti se mogu i putem tiskane pristupnice i istodobnog preuzimanja plastične kartice INA Loyalty na maloprodajnom mjestu. Upotreba je jednostavna, dovoljno je prilikom svake kupnje pokazati barkod na aplikaciji i INA na vaš račun šalje bodove. Aplikacija je gejmificirana i nudi brojne izazove nakon kojih stižu iznenađenja u obliku dodatnih bodova ili popusta na proizvode i usluge. INA Loyalty podrazumijeva ukupno četiri statusa u kojem se kupac može naći, ovisno o broju prikupljenih bodova. To su redom Blue, Silver, Gold ili VIP status. Pri samoj aktivaciji korisničkog računa putem aplikacije, kupac ulazi u status Blue, INA mu daruje besplatnu kavu po izboru te dobiva 50 bodova dobrodošlice na svoj račun.

S daljnjim prikupljanjem bodova, status se može mijenjati, a ulaskom u svaki novi status kupci ostvaruju pravo na još vrednije nagrade. Bodovi se mogu prikupiti kupnjom goriva, gastro asortimana, robe široke potrošnje i ostalih usluga na Ininim maloprodajnim mjestima.

Popust na gorivo može se iskoristiti čak četiri puta

Povodom 1. rođendana INA Loyalty časti sve postojeće, ali i nove članove. Sve što kupci moraju napraviti jest otvoriti aplikaciju, provjeriti uvjete programa i preuzeti kupon za popust na Class Plus gorivo od 20 lp/L i druge odlične pogodnosti u Fresh Corneru. Popust od 20 lp/L na Class Plus gorivo može se iskoristiti čak četiri puta tijekom rujna. Vrhunska Class Plus goriva čiste i produžuju vijek trajanja motora, čime je osiguran optimalan rad i povećana snaga motora za sigurniju i bezbrižniju vožnju. Također, od 13. do 27. rujna kupci mogu svako jutro od 6 do 10 sati uživati u vrhunskoj i svježe pripremljenoj Fresh Corner kavi za samo 7 kuna ili se počastiti zdravim doručkom u čaši za 7 kn (Happy hour). Za kupce su tu i razne ostale 2+1 i 1+1 ponude na Ininim maloprodajnim mjestima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 21:22