Httpool je u petak objavio da će djelovati kao partner za prodaju Snapchata na 15 europskih tržišta, uključujući Austriju, Švicarsku, Finsku, Poljsku, Rumunjsku, Grčku, Češku Republiku, Slovačku, Mađarsku, Sloveniju, Hrvatsku, Bugarsku, Litvu, Latviju i Estoniju. Ovo partnerstvo je dodatno priznanje Httpool-u, partneru vodećih medijskih platformi, uključujući Facebook, Twitter, LinkedIn, TikTok, Spotify i drugih.
Pokrenut 2011. godine, Snapchat se razvio u jednu od vodećih komunikacijskih platformi, s preko 229 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Također se etablirao kao bitan medij za digitalne oglašivače diljem svijeta s opipljivim povratom u ulaganje.
“Uzbuđeni smo zbog ove fantastične prilike da radimo sa Snap Inc. Želimo pomoći i agencijama i brandovima da dopru do svoje ciljne grupe koja provodi sve više vremena na svojim mobitelima.” rekla je Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica u Httpool-u.
Snapchat nudi opsežno mjerenje i mogućnosti targetiranja za sve oglašivače. Oglašivači dobivaju mjerne podatke o Snap Ads reklamama - impresije, eCPM, eCPV itd., te mjerne podatke o Filter oglasima koje pokazuju broj prelazaka prstom (swipes), pregleda, dijeljenja, doseg, itd. Snapchat također oglašivačima nudi više unaprijed definiranih auditorija, kao što su Snap Lifestyle Categories, Snap Audience Match, te dob, spol, lokacija, uređaj i targetiranje operatera.
“Uzbuđeni smo u vezi širenja našeg partnerstva s Httpool-om. Httpool ima visoku razinu stručnosti i iskustva, te očekujemo da će savršeno savjetovati naše kupce o tome kako optimizirati rezultate na Snapchat platformi ” rekao je Yabs Macauley, voditelj globalnih partnerstva, za Europu i Afriku.
Ovo partnerstvo je važan korak za Httpool u Europi. Dodavanje Snapchat Ads-a u Httpool-ovu kombinaciju proizvoda dalje će ojačati njegovu mogućnost da podržava brandove, agencije i oglašivače s najboljim rješenjima te da im pomogne da ostvare rezultate u svojim digitalnim kampanjama.
Httpool će oglašivačima na 15 europskih tržišta nuditi nekoliko atraktivnih formata, uključujući:
- Snap ads su statični ili video oglasi na cijelom ekranu, nude 100%-tnu mogućnost gledanja uz standardno uključeni zvuk. Snap Ads uz video, GIF ili statičnu sliku također imaju opciju ponuditi interaktivni element – app install, video dugog trajanja ili trailer te unaprijed učitanu web stranicu
- Lenses (leće) omogućuju korisnicima Snapchat-a da na selfije i okolinu primjene efekte i zvukove u realnom vremenu - tako da brandovi mogu kreirati komunikaciju na krajnje zabavan način. Lenses su snažan i upečatljiv način povezivanja s korisnicima kroz korištenje proširene stvarnosti.
- Filters (filteri) su kreativni efekti koji se pojavljuju kad korisnik snimi Snap na specifičnoj lokaciji i prijeđe prstom lijevo ili desno. Oni brandovima omogućuju da budu tamo gdje je njihov proizvod kupljen, gdje se o njemu razmišlja ili ga se konzumira - što pokreće prepoznatljivost branda i potiče korisnike na akciju.
- Story Ads (oglasi s pričom) brandovima nude mogućnost da gledatelji prijeđu prstom kako bi saznali za proizvod, stranicu ili video dok pregledavaju sadržaj.
- Commercials (oglasi) su reklame od šest sekundi koje se ne mogu preskočiti te mogu trajati i do tri minute, a pojavljuju se u sadržaju kreiranom od strane Snap-a
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....