Httpool je zajedno sa svojim partnerom, tvrtkom IMS (Internet Media Services), završio osmo izdanje IMS Executive programa, eventa posvećenog edukaciji, networkingu, inovacijama, razvoju novih trendova, i razmjeni znanja među managerima vodećih globalnih kompanija u digitalnoj industriji.
Ovaj event se po prvi put održao u Izraelu, te ga je posjetilo više od 30 profesionalaca iz poznatih globalnih kompanija poput, među ostalima, McDonald’sa, AB InBeva, Telefonice, Grupo Posadas, Mail.RU, Renaulta, Hyundaija, Banco Azteca.
- Želio sam se zahvaliti Httpoolu i IMS-u za ovo iskustvo ovdje u Izraelu – ova, vrlo inspirativna, vizija inovacija sa stalnim unaprjeđenjem samog sebe i svi ovi primjeri o tome koliko se puno može napraviti s uistinu malo, je nešto što bi trebali prenijeti u naše kompanije i živote. Ja uistinu odlazim s puno toga naučenog i nadam se da možemo bar dio toga donijeti kući budući da je ovo stvarno bilo jedinstveno i nezaboravno iskustvo – zauvijek sam zahvalan - komentirao je Guido Lofiego, Marketing direktor, AB InBev.
IMS Executive Program je mjesto spajanja dosada više od 250 kompanija i 500 profesionalaca sudionika i stvarni je odraz Httpoolove posvećenosti trajnoj edukaciji.
- Program nije dizajniran samo za moju industriju, već otvara pregršt opcija za daljnji razvoj. Preporučujem IMS Executive Program kako bi se povezali s ovom grupom ljudi i vratili se kući s novom perspektivom života – dodao je Luiz Marcelo Da Costa, Digital direktor McDonaldsa.
Program je dao priliku sudionicima da shvate kako je Izrael izgradio naciju baziranu na potrebama, vrijednostima i karakteru; što je bio i zajednički nazivnik tijekom svih posjeta. Javier Barrera, CMO Grupo Posadas, je rekao: “Ovaj event je dosada daleko najbolji event u životu na kojem sam sudjelovao a imao sam priliku posjetiti mnoge forume. Jednom riječju: bilo je iznimno. Iz perspektive inovacije, kulture i genetike, naučili smo neopisive stvari.”
Na kraju, Httpool i IMS su zatvorili 8.izdanje IMS Executive Programa. Nakon izdanja na Stanford poslovnoj školi i na Singularity Univerzitetu, uspješno je završen i ovaj program u Izraelu.
- Za osmo izdanje našeg programa, željeli smo napustiti format učionice i pružiti našim sudionicima jedinstveno iskustvo u kojem iz prve ruke mogu vidjeti mnoge primijenjene inovativne, poduzetničke i tehnološke koncepte u kompanijama, proizvodima ili projektima. Oduševljeni smo dinamikom i interakcijom generiranom tijekom programa. Ovi inspirativni dani nam pomažu da nastavimo razvijati bliski odnos između digitalnih platformi, brendova, njihove publike i postojećih tehnoloških trendova - zaključio je Aljoša Jenko, CEO Httpoola.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....