U prva tri mjeseca ove godine Hrvatski Telekom (HT), najveći domaći teleoperator, ostvario je 1,7 milijardi kuna prihoda, objavili su u petak iz tvrtke. Također, u istom razdoblju, ostvarili su neto dobit od 190 milijuna kuna, a to je 14 posto više nego u prvom tromjesečju lani.
Utjecaj na financijska izvješća, osobito na ukupnu imovinu, rezultate poslovanja, novac ostvaren iz poslovanja i predstavljanje financijskog položaja, kažu, ima MSFI 16, računovodstveni standard koji su počeli primjenjivati od 1. siječnja ove godine.
U prvom tromjesečju EBITDA prije jednokratnih stavki nakon najmova povećala se za 22 milijuna kuna, odnosno 3,4 posto, na 673 milijuna kuna. Snažan rast EBITDA-e, kažu, djelomično je pod utjecajem jednokratnih stavki kao što je transakcija vezana za Evo TV i drugo, ističu iz HT-a.
Nakon što je HT od Hrvatske pošte kupio Evo TV u ožujku baza korisnika njihove naplatne televizije povećala se u odnosu na prvo tromjesečje 2018. za 17,8 posto te broji 488 tisuća korisnika.
Napominju i kako im raste broj korisnika Magente 1 (objedinjena ponuda fiksnih i mobilnih usluga) koja na hrvatskom tržištu ima više od 230 tisuća korisnika, a broj korisnika povećao se za 10,2 posto u odnosu na prethodno tromjesečje.
U prvom tromjesečju 2019. realizacija kapitalnih ulaganja iznosi 386 milijuna kuna te je u odnosu na prvo tromjesečje 2018. manja kao rezultat sezonskih utjecaja. Izgledi u pogledu kapitalnih ulaganja za 2019. ostaju isti kako je objavljeno, odnosno otprilike na razini 2018.
HT je u prvom tromjesečju nastavio s ulaganjima u optičku infrastrukturu te je modernizirao nepokretnu pristupnu mrežu za pristup sljedeće generacije (NGA) i ostvario pokrivenost za 59 posto kućanstava brzinom većom od 30 Mbit/s i za 22 posto kućanstava brzinom većom od 100 Mbit/s.
Komentirajući poslovne rezultate za prvo tromjesečje novi predsjednik Uprave Konstantinos Nempis, koji je funkciju preuzeo 1. travnja, kazao je da su "odlični poslovni rezultati u prvom tromjesečju odraz nastavka uspješnog poslovanja Hrvatskog Telekoma".
"U sljedećem razdoblju strateški fokus bit će na pojednostavnjenju i digitalizaciji korisničkog iskustva, bržem i agilnijem poslovanju kompanije i intenzivnim ulaganjima u nepokretne i pokretne mreže velike brzine, čime ćemo svojim korisnicima i hrvatskim građanima omogućiti da iskoriste prilike koje nudi digitalizacija, što će dovesti do održivog rasta Hrvatskog Telekoma”, istaknuo je Nempis.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....