Značajan korak

Hrvatski luksuzni turizam prvi put na prestižnom skupu u Americi

Staničić: Hrvatska ima iznimno velike potencijale daljnjeg razvoja i pozicioniranja u segmentu luksuznog turizma

Hrvatska na ILTM sajmu

 Htz/

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) po prvi puta sudjeluje na renomiranom poslovnom skupu International Luxury Travel Market North America (ILTM), gdje se predstavlja luksuzna turistička ponuda Hrvatske. ILTM je jedna od najvažnijih platformi za povezivanje globalnih dobavljača luksuznih putovanja s odabranim savjetnicima za luksuzna putovanja iz Sjeverne Amerike, a događanje se održava na Bahamima.

"Temeljem široke palete turističkih proizvoda i visoke kvalitete usluga, Hrvatska ima iznimno velike potencijale daljnjeg razvoja i pozicioniranja u segmentu luksuznog turizma, zbog čega smo snažno okrenuti postizanju jedinstvenog iskustva kakvo traže najzahtjevniji gosti..

Upravo kroz novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma namjeravamo repozicionirati Hrvatsku u smjeru premium destinacije, odnosno destinacije visoke dodane vrijednosti s naglaskom na održivi model poslovanja, a koji za cilj ima smanjenje sezonalnosti i pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši da popularnost Hrvatske u SAD-u, našem najvažnijem dalekom tržištu, kontinuirano raste.

U Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvaren rast od 8 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima u odnosu na lani, najviše noćenja ostvarili su u hotelima visoke kategorije, dok od hrvatskih destinacija preferiraju Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj, Zadar.

Poslovna krema

Ovaj poslovni skup okupio je oko 525 izlagača iz 70 zemalja, a čak njih 150 nastupilo je po prvi put. Događanju prisustvuju predstavnici luksuznih hotela, operatora, prijevoznika, agencija i destinacija, kako iz SAD-a, tako i iz Europe. Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, na sajmu je i devet suizlagača iz Hrvatske među kojima su Hrvatska gospodarska komora s platformom premium turizma Stories, TZ grada Zagreba, TZ grada Dubrovnika.

ILTM je organiziran kroz unaprijed dogovorene sastanke prilagođene interesima svih sudionika. Uz to, tijekom sajma se održavaju networking događanja koja dodatno učvršćuju poslovne veze, a posebno zanimljiv doživljaj izazvale su degustacije vrhunskih vina koje su organizirane za kupce, partnere i njihove goste na hrvatskom izložbenom prostoru, kažu u HTZ-u.

"Prvi nastup HTZ-a na ILTM skupu jest daljnji iskorak u promociji hrvatske turističke ponude i to prema najvišoj razini poslovnih kupaca i agenata u Sjevernoj Americi. Ovo je jedan od 25 skupova u kojima se Hrvatska ove godine predstavlja na američkom kontinentu. Posebice veseli značajan odaziv hrvatskih agencija i hotela koji zajedničkim nastupom pridonose još upečatljivijoj prezentaciji naše zemlje na jednom od vodećih sajmova luksuznih putovanja na svijetu", rekla je Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku.

Ovom prilikom Staničić se sastao sa Simonom Mayleom, direktorom u ILTM-u, s kojim je razgovarao o nastavku suradnje u 2025. godini. Također, Staničić i Krešić-Jurić održali su posebnu konferenciju za medije gdje je Hrvatska predstavljena kao atraktivna i sigurna destinacija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. listopad 2024 18:01