Lutrijske organizacije, članice Udruženja europskih lutrija, godišnje sufinanciraju različite društveno korisne programe vrijedne više od 21 milijarde eura. Samo u globalnoj pandemiji COVID-a članice su donirale više od 500 milijuna eura za medicinsku opremu i pomoć zdravstvenom sektoru.
Što igre na sreću znače suvremenom društvu i koja je društvena uloga nacionalnih lutrija, neke su od tema webinara održanog u srijedu u organizaciji Hrvatske Lutrije i Udruženja europskih lutrija.
Webinar, na kojem je sudjelovalo oko 250 sudionika iz čitave Europe, okupio je profesionalce iz europskog sektora igara na sreću, zastupnike iz odbora Europskog parlamenta koji se bave pitanjima priređivanja igara na sreću, predstavnike korisnika sredstava iz lutrijskih fondova, novinare i širu zainteresiranu javnost. Webinar je održan pod pokroviteljstvom hrvatskog predsjedništva Vijećem Europske unije, a jedan od sudionika bio je predsjednik uprave Hrvatske Lutrije, Mario Musa.
„Postići ravnotežu između ekonomskog interesa i odgovornosti prema našim igračima i društvu u cjelini nije jednostavno niti lako. Zato je važno kontinuirano isticati kako igranje naših igara, uz mogućnost osvajanja velikih dobitaka, donosi korist i dobrobit cijelom društvu” - rekao je Musa.
Inače, uloga Hrvatske Lutrije u međunarodnim krugovima posljednjih je godina znatno intenzivirana. Uz organizaciju ovog webinara, s ponosom najavljuje i domaćinstvo Kongresa Udruženja europskih lutrija koje će se u svibnju 2021. godine održati u Šibeniku, a koje će okupiti više od 800 sudionika iz cijelog svijeta.
„Tijekom krize Vlada RH je donijela širok spektar mjera za pomoć gospodarstvu na koje Hrvatska Lutrija, kao tvrtka u 100-tnom državnom vlasništvu nije imala pravo. Za razliku od ostalih konkurenata na tržištu, privatnih priređivača, koji ostvaruju višemilijunske dobiti ali su iskoristili pomoć države, Hrvatska Lutrija svoju kompletnu dobit uplaćuje u državni proračun. Pojednostavimo li priču - praktički se iz naše dobiti davala izdašna pomoć ostalim priređivačima odnosno konkurentima koji su pritom komunicirali dodjelu donacija i tako promovirali svoju „društvenu odgovornost“ – dodao je g. Musa o specifičnosti poslovne pozicije Hrvatske Lutrije te podsjetio i na problem vezan uz poslovanje nelicenciranih, uglavnom on-line priređivača, koji nanose ozbiljne štete ne samo legalnim priređivačima i državnim proračunima, već cijelom društvu koje ostaje prikraćeno za značajna financijska sredstva.
„Hrvatska Lutrije koja gotovo pola stoljeća kao prioritet postavlja društvenu odgovornost, a biti društveno odgovoran ne podrazumijeva samo ispunjavanje zakonskih obaveza, već je puno važnije - ono što se radi izvan tog okvira. Ulaganje i vraćanje u zajednicu određuju i utjecaj Hrvatske Lutrije na društvo - u ovih 47 godina postojanja izdvojili smo više od 2,6 milijarde kuna za različite društveno korisne projekte poput VII Mediteranskih igara u Splitu, Univerzijade u Zagrebu, Hrvatskog olimpijskog centra na Bjelolasici, Memorijalnog centra Nikola Tesla, Hrvatskog centra za razminiranje, Hrvatskog Crvenog križa, Kliničkih bolničkih centara, projekta pošumljavanja Hrvatske itd.” pojasnio je Musa.
Podizanje svijesti kod kreatora politika EU o ulozi koju nacionalne lutrije imaju u društvu, jedan je od zaključaka webinara, uz povećanje svijesti dionika EU-a o trenutnom široko rasprostranjenom i uspješnom ekonomskom modelu nacionalnih lutrija koji potrošačima pružaju sigurne igre u kontroliranom i sigurnom okruženju.
Ova je godina izuzetno značajna i predstavlja svojevrsnu prekretnicu u poslovanju Hrvatske Lutrije – riječ je o promjeni kompletnog vizualnog identiteta čija je implementacija već započela, a za širu će javnost biti vidljivija u drugoj polovici godine kada naša prodajna mjesta zasjaju u novom ruhu i kada krene nova kampanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....