Ljudi danas mijenjaju poslove više nego ikad. Milenijalci trenutno čine oko 50 posto radnog stanovništva u svijetu, a statistike kažu da oni odlaze iz tvrtke u tvrtku čak tri puta više od prethodnih generacija. Generalni stav društva prema poslu posljednjih se godina rapidno mijenja, a zaposlenici dobro znaju što žele. Danas sve rjeđe svjedočimo pričama u kojima ljudi provode cijeli radni vijek u jednoj ili tek nekoliko tvrtki.
Jedna od ključnih stvari koje žele zaposlenici danas je mogućnost napretka u karijeri. Prema istraživanju, 86 posto zaposlenika izjavljuje da bi razmotrili promjenu posla ako bi to značilo veće šanse za rast i razvoj, a 94 posto ih tvrdi da bi ostali duže u tvrtki koja ulaže u njihove karijere. Upravo zbog toga firme koje su u korak s trendovima na tržištu i drže do zadovoljstva svojih zaposlenika ulažu puno truda i resursa u zadržavanje svojih talenata. Jedna od njih je Hrvatski Telekom. Zaposlenicima nude karijerni napredak, ali i mogućnost odlaska na usavršavanja, tečajeve, predavanja, glazbene i sportske događaje, team buildinge i druga timska druženja.
‘Welcome day‘
Daniel Žabčić je karijeru u Hrvatskom Telekomu počeo 2019. godine kao tehničar, a to mu je bio drugi posao. Radi u Kutini, s korisnicima, i svaki dan je na terenu. Već nakon prvog radnog dana je, kaže, znao da je to - to.
- Imao sam san da se zaposlim u modernoj i agilnoj kompaniji i zbog toga sam se prijavio za rad u HT-u. Već to što sam dobio posao izazvalo mi je veliku radost, a prvi dan u firmi mi je bio nevjerojatan. Kompanija je organizirala ‘welcome day‘, u sklopu kojeg smo napravili upoznavanje s nadređenim i s kolegama. Sve mi je od početka ostavljalo pozitivan dojam i osjećao sam se kao da sam na pravome mjestu. I dalje se osjećam tako - govori Daniel.
Kada je počeo raditi u HT-u, poznavao je osnove informatike i telekomunikacija. Bez obzira imaju li novi zaposlenici takvo predznanje, kompanija provodi vrhunske edukacije koje pomažu u savladavanju vještina vezanih za tehnološki dio posla, ali i za druge njegove aspekte.
- Razvoj moje karijere išao je vrlo brzo, prema modelu karijernog puta kojeg kompanija ima, što ovim putem mogu pohvaliti – kaže.
Jedna od stvari koje najviše cijeni kod svojeg posla je što on nije monoton.
- Konstantno se događaju promjene u raznim segmentima. Tehnologija uvijek ide korak naprijed, ne bavim se svaki dan istim stvarima, uvijek imamo pogled u budućnost. Osim toga, svakodnevno sam u posjeti korisnicima. Svašta se od njih čuje i nauči, nerijetko podijele svoja životna iskustva, porazgovaramo o svemu. I ja se trudim da i oni od mene nešto nauče. Ispunjava me educirati starije korisnike. Bude mi drago čuti kako oni razmišljaju – govori Daniel.
300 posto veća prodaja
Marko Brkić prijavio se za posao agenta za rad u korisničkoj podršci u Hrvatskom Telekomu sredinom 2017. godine. Do tada je već imao iskustva u radu s ljudima jer je kroz studij grafičkog dizajna radio kao konobar i u tiskari, a poslije i kao financijski savjetnik.
- Pomislio sam da je to dobra prilika da se zaposlim u jednoj tako velikoj kompaniji i da steknem neko novo iskustvo. Svijet telekomunikacija mi je oduvijek bio interesantan. Već pri početku rada u korisničkoj podršci sam shvatio da je to puno više od javljanja na telefon i rješavanja upita korisnika. Mnogi smatraju da je posao koji je rezerviran samo za studente, ali ne znaju koliko se posla i multitaska krije iza slušalice – govori Marko, pa dodaje da je od početka davao sve od sebe da u kompaniji ne ostane samo agent.
Iznimnim radom, trudom i rezultatima nekoliko mjeseci za redom, proglašen je za agenta mjeseca. Pored rješavanja klasičnih upita i zahtjeva korisnika, jako mu je dobro išla prodaja, što je ubrzalo njegovo napredovanje.
- Tristo posto ostvarenja prodajnih rezultata me kroz nekoliko mjeseci dovelo do toga da podučavam nove agente. Ono na što sam najviše ponosan iz tog perioda rada u korisničkoj službi je nagrada koju sam dobio 2018. godine za iznimno postignuće i ostvarenje ciljeva. Ubrzo nakon nagrade dobio sam poziv za sudjelovanje na novom agilnom projektu. Krenuo sam raditi na poziciji eksperta za digitalnu podršku i moj posao je tada bio najviše vezan za Moj Telekom aplikaciju koja je tada bila u začecima. Pisao sam tekstove za različite notifikacije, ali i radio sve prijevode i prilagodbe unutar aplikacije – prepričava Marko, koji radi u Zagrebu.
Komunikativnost i brzina
I nakon toga je mijenjao pozicije. Prešao je najprije u digitalni tim weba HT-a, gdje je nastavio raditi poslove vezane za aplikaciju, ali i uređivati online sadržaj te sudjelovati u stvaranju kampanja. Posljednju je promociju dobio prije četiri godine i sada je voditelj projekta. Njegov radni dan najčešće počinje u osam sati. Skuha kavu, napravi doručak, upali laptop i kreće prolaziti stvari koje ima za taj dan.
- Ono čim se najviše bavim su kampanje, točnije upravljam i vodim kampanje na webu HT-a. Organiziram timske sastanke, dijielim sve potrebne informecije unutar tima, dok za već postojeće kampanje pratim prodaju, provjeravam tehničke procese, pratim količine uređaja koje imamo i slično – objašnjava.
Vrlo je zadovoljan radnim uvjetima u HT-u. Njega i kolege, govori, dosta motivira mogućnost rada od doma.
- Imamo i mogućnost odlaska na usavršavanja, tečajeve, predavanja, glazbene i sportske događaje, team buildinge i druga timska druženja, što se pokazalo kao jako uspješna motivacija za sve timove i kolege. Što se financija tiče, tu su, pored pristojnih plaća, i bonusi, božićnica, uskrsnica i regres. I, naravno, najvažniji su recept za motivaciju kvalitetna komunikacija i zdravi međuljudski odnosi – smatra.
13 godina u firmi
I Markova kolegica iz Rijeke Ljiljana Zorica slaže se da rad u HT-u ima brojne benefite. Ona u ovoj tvrtki radi od 2010. godine, kada se kao studentica ekonomije zaposlila na odjelu teleprodaje. Vrlo se brzo snašla u poslu te ostvarivala sjajne prodajne rezultate. S vremenom je uz posao "na slušalici" počela obučavati nove kolege. Poslovi koje je radila u firmi su uvijek bili dinamični, ali to, govori, i odgovara njezinom duhu.
Posao voditelja joj je olakšalo prethodno iskustvo koje je stekla kao agent, znala je s čime se djelatnici susreću. Prenosila je svoje znanje i poticala timski duh.
- Tim koji sam vodila se mijenjao kroz godine s obzirom da se radilo većinom o studentima. Prilagodba različitim profilima ljudi, povezivanje tih ljudi u tim i međusobni rad bili su nekada izazovni, ali je to iskustvo koje je mene puno toga naučilo, pa i oblikovalo, što kao voditelja, tako i kao osobu – kaže.
Pomoć kolega i poslodavca
Ljiljana je danas voditeljica tima u Odsjeku za financijske upite korisnika. Sretna je jer joj posao daje slobodu i kreativnost kako upravljati i motivirati svoj tim.
- Često to budu dnevne nagradne igre unutar tima, možda za najbolje nagradna pauza, poklon iznenađenja ili natjecanje po grupama u kojem, primjerice, ekipa koja je izgubila radi palačinke pobjednicima… Cilj mi je svaki dan nešto naučiti, podijeliti znanje i razvijati se, biti bolja od prethodnog dana – priča Ljiljana.
Tvrtka redovito ima aktivnosti i akcije kojima je cilj povećanje zadovoljstva zaposlenika.
- Jednom godišnje idemo na HT olimpijadu, dvodnevno druženje i natjecanje u sportskim disciplinama. Bude tu puno otkrivenih sportskih talenata, a i druženja s kolegama koje možda manje vidimo zbog udaljenosti lokacija. Općenito Hrvatski Telekom puno ulaže i u brigu o zdravlju zaposlenika, imamo godišnji besplatan sistematski pregled, organizirane poligone zdravlja, obilježavanje dana hipertenzije, održavanje vađenja krvi – nabraja.
Ljudima koji imaju interesa za tehnologiju i žele raditi u modernoj tvrtki koja doista nudi prostor za napredak poručuje da se svakako jave u HT.
- Ovdje će njihov trud uvijek biti prepoznat. Ako su motivirani, uz podršku poslodavca i mogućnosti koje im se nude vrlo brzo mogu ostvariti svoje ciljeve – zaključuje Ljiljana.
Ako želite raditi u kompaniji koja potiče rast i napredak, javite se Hrvatskom Telekomu i rastite s njima. Za neke od ovih poslova ne trebate prethodno radno iskustvo, samo dobru volju i završenu srednju školu. A možete biti i student. Kao što vidimo iz primjera, rad u Hrvatskom Telekomu otvara put prema daljnjem poslovnom napredovanju uz mogućnosti napredovanja unutar tvrtke, a svaki dodatni trud se primijeti. Prijaviti se možete ovdje.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Hrvatskog Telekoma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....