Da sada kupujete novi automobil, za kakav tip vozila biste se odlučili? Limuzinu, karavan ili možda SUV? Prema Europskom udruženju proizvođača automobila, SUV vozila čine gotovo polovicu (49 posto) ukupne prodaje osobnih automobila u EU. Sve češće ih možemo vidjeti u urbanim gradskim sredinama, iako bi mnogi rekli da zbog svoje veličine nisu najpraktičniji za parkiranje.
Sve su popularniji novi segmenti, kombinacija SUV automobila, crossovera i hatchbacka, a sve to prepoznali su kupci novog Peugeot 408 koji je uspješno lansiran početkom 2023. Peugeot je uvijek težio tehnološkim inovacijama i naprednom, atraktivnom dizajnu, stoga ne čudi da su njegovi automobili jedni od najtraženijih na tržištu.
Faza transformacije
Da su među Hrvatima Peugeot automobili izuzetno poželjni smatra Dragutin Gotal, direktor marke Peugeot, i to zbog nekoliko razloga.
- Marka Peugeot je u proteklih nekoliko godina prošla kroz fazu transformacije u kojoj su svi segmenti vozila tehnološki napredovali, od motorizacije, vanjskog izgleda pa sve do unutrašnjosti u kojoj se nalazi najnovija generacija i-Cockpita, čiji je primaran cilj stvoriti emocije kod vozača i užitak u vožnji. Ako se vodimo činjenicom da Hrvati vole pratiti tehnološke trendove i imaju istančan ukus za dizajnom možemo zaključiti da im je Peugeot kao marka sigurno jedna od atraktivnijih na tržištu - istaknuo je Gotal.
Najprodavaniji automobil marke Peugeot u 2022. godini i najtraženiji model ove marke uopće je model 208. Riječ je o pravom, gradskom automobilu koji prije svega privlači svojim dizajnom, kompaktnim dimenzijama, funkcionalnošću i dinamičnom vožnjom.
Silueta sportskog duha, potpuna LED prednja svjetla s tri kandže, digitalna 3D instrument ploča i dinamična prednja sjedala samo su neke od karakteristika koje pružaju iznimno iskustvo vožnje.
- S nestrpljenjem iščekujemo u siječnju 2024. godine predstaviti Novi 208 koji će biti osvježen kako izvana, tako i u unutrašnjosti. Novi svjetlosni potpis, boje, tehnološki unaprijeđena unutrašnjost te posljednja generacija i-Cockpita samo su neki od noviteta koji će se pojaviti na novom modelu – poručio je Gotal.
Jedan od najtraženijih i najprodavanijih modela Peugeot automobila je upravo SUV model 2008. Lansiran je krajem 2019., s gotovo 700.000 proizvedenih primjeraka, te je dimenzijama manji od klasičnih SUV tipova automobila. Zbog toga je idealan za gradsku vožnju, a na jesen ove godine na tržište je došao osvježeni Peugeot 2008.
Njegova najprivlačnija karakteristika, uz elegantni karakter i odvažni SUV dizajn, je novi svjetlosni potpis s tri okomite svjetleće kandže koje su integrirane u sjajno crne umetke na braniku te nova stražnja svjetla 3D LED tehnologije. Osim toga, ističe Gotal, novi Peugeot 2008 krasi i jedinstveni i-Cockpit® 3D, poboljšan sa središnjim 10-inčnim zaslonom kako bi užitak u vožnji bio još veći.
Zelena budućnost
Za uspjeh ovog jedinstvenog Peugeot modela zasigurno je zaslužna i njegova potpuno električna verzija, Peugeot E-2008. Dodatno unaprijeđena električna izvedba Peugeota 2008 nudi poboljšanu učinkovitost, zahvaljujući novom električnom motoru s dometom do 406 km (prema ispitnom postupku WLTP) i novim tehnologijama u vozilu. Osim toga, dobiva i veću bateriju od 54 kWh koju smo prvi put vidjeli u modelu e-308.
Popularnost električnih vozila u Europi u stalnom je porastu, a to pokazuju i istraživanja pogleda ljudi na klimatske promjene u svijetu koji se brzo mijenja. Samo trećina europskih kupaca automobila kaže da bi odabralo benzinski/dizelski automobil sljedeći put kad budu kupovali vozilo, dok 67 posto njih kaže da će se odlučiti za hibridno ili električno vozilo. Što se tiče hrvatskih građana, više od 70 posto njih kupilo bi upravo električni automobil.
Da su električna vozila budućnost automobilske industrije smatraju i u Peugeotu koji svoje poslovanje gura u smjeru održivosti.
- U kratkoročnim planovima možemo istaknuti da će do 2025. godine svaki Peugeot model osobnih i lakih gospodarskih vozila imati svoju 100 posto električnu izvedbu. Kao srednjoročne ambicije možemo istaknuti prodaju isključivo električnih modela od 2030. godine, s glavnim ciljem koji je dio E-Lion projekta i dugoročne misije da Peugeot do 2038. godine postane ugljično neutralna marka – kazao je Gotal.
Veliki korak u transformaciji Peugeota u privlačan, posve elektrificirani brend, dodao je direktor brenda, bit će predstavljanje novog modela E-3008 u proljeće 2024. godine. Model koji će prvi u Stellantis grupi biti postavljen na novoj platformi STLA Medium i čijim će predstavljanjem započeti novo električno doba dizajna marke PEUGEOT, u kojem je elegancija u službi učinkovitosti. Noviteti poput lebdećeg panoramskog i-Cockpita dimenzija 21-inča koji će učiniti putovanje još ugodnijim te mnoštvo dizajnerskih noviteta i domet do 700 km samo su par istaknutih značajki koje će obilježiti novi model.
- Novi logotip je utjelovljenje svega što je Peugeot stvorio kroz povijest, onoga što stvara danas te onoga što će stvoriti u budućnosti. Predstavlja prepoznatljiv, bezvremenski, univerzalni i multikulturalni znak identiteta. Do ideje redizajna je došlo zbog velikih promjena koje predstoje autoindustriji i zbog potpune obnove game Peugeot modela. Novi logotip je prvi puta predstavljen lansiranjem modela 308 gdje se pojavio kao dizajnerski element prednje maske vozila te će predstavljanjem redizajniranog modela 208 početkom 2024. godine sva Peugeot putnička vozila imati novi logo – zaključio je Dragutin Gotal.
Po pitanju gospodarskog programa, Peugeot će 2024. redizajnirati cijelu gamu, a na lokalnom tržištu očekujemo novitete u proljeće 2024. godine. Marka Peugeot tako će uspješno zaokružiti svoju ponudu s najširim izborom električnih vozila u osobnom i gospodarskom programu u Europi što pokazuje koliko je spremna za nadolazeću budućnost.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Peugeota.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....