Davnih '70-ih kada su se mladi ljudi odjećom svrstavali ili u 'hippie' ili u 'straight' kategoriju, istraživači su eksperimentirali s efektima koji na druge ostavlja odabir odjeće, piše The Time.
Prilazili su studentima na kampusu, ponekad odjeveni kao hippiji, a ponekad noseći klasičnu odjeću, te 'žicali' mlade za sitniš 'jer im fali za telefonski poziv'.
Kada su bili odjeveni u istom stilu kao i student, on bi pristajao dati im novac dva od tri puta kada su ga to zamolili. Kada su bili odjeveni suprotno, studenti su govorili 'da' više od polovice puta.
Kompanija koja je shvatila istraživanje i iskoristila ga u svoje svrhe bio je American Express.
Prvi dobar korak napravili su kada su počeli slati svoje prodavače odjevene kao studente na sveučilišta. A onda su otišli i korak dalje. Nisu ih samo odijevali kao studente, već su zaposlili upravo studente, a tada se njihova prodaja vinula u visine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....