Pravu euforiju među ljubiteljicama mode podigla je vijest da će dizajner svjetski poznate modne kuće Lanvin surađivati s popularnim švedskim gigantom ulične mode H&M. Danas je predstavljena iščekivana kolekcija, u prodaju kreće 23. studenoga, a u dućane H&M-a donosi francuski šik i ženstvenost. Termin prezentacije je pametno i pomno odabran.
Histerija
U modnom divu tako napumpavaju svoje trgovačke rezultate te potenciraju shopping prije magičnog prosinca.
Iako nisu prvi koji se mogu pohvaliti suradnjom s poznatim dizajnerima, H&M je taj oblik suradnje doveo na viši nivo te su dotične kolekcije obilježile noviju konzumerističku modnu povijest ranog 21. stoljeća.
Surađivali su već s Karl Lagerfeldom,Stellom McCartney, Victorom & Rolfom, Robertom Cavallijem (navodno se prodavala brzinom munje), Comme Des Garçonsom (prva kolekcija koja je osim odjeće uključivala cipele pa čak i parfem) dok je prošle godine u igri bio Jimmy Choo (kolekcija po prvi put bazirana na modnim detaljim- cipele i torbe).
‘Napuštajući Las Vegas’
Ove godine odabir je pao na slavnu parišku kuću Lanvin. Kolekcija će danas javno prezentirana i to putem kratkog filma pod nazivom “Leaving Las Vegas” (Napuštajući Las Vegas) čiju režiju potpisuje Mike Figgisa, dok se za fotografiju modne kampanje pobrinuo David Sims.
Zanimljivo je da Lanvin surađuje i s Acne - poznatim švedskim brandom, te zajedno stoje iza jedne od najskupljih jeans linija u svijetu, stoga im je ovo druga suradnja s švedskim modnim divovima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....