Počnite postavljati šatore za kampiranje, djevojke, jer je najizgledniji sljedeći dizajner koji će surađivati s lancem H&M - Tom Ford. Samo nekoliko dana nakon što je Lanvin došao na police H&M-a i planuo u sekundi, pronio se glas da svoju kolekciju u masovnu prodaju daje i sam Tom Ford glavom.
Prilagodba cijene
Iako još ništa nije službeno potvrđeno, modni krugovi počeli su brujati kako će to biti ista kolekcija koja se pojavila u najnovijem izdanju francuskoga Voguea za prosinac/siječanj. U tom je izdanju Tom bio gost-urednik na poziv glavne urednice Carine Roitfeld. Prema njezinim riječima, on ima pogled poput skenera i ništa mu ne može promaknuti te je njegova najnovija kolekcija pravo remek-djelo. Dizajner je odlučio da se na naslovnici magazina pojavi u društvu 15-godišnje manekenke Daphne Groeneveld. Baš ta kolekcija trebala bi biti na policama H&M-a na proljeće, iako se točan datum još ne zna.
Tom Ford je posljednji u nizu slavnih dizajnera koji su svoje skupe kreacije pristali prilagoditi cijenama za široke mase. Prvi je to učinio Karl Lagerfeld u studenome 2004. godine, a slijedili su Stella McCartney, Viktor & Rolf te 2007. Madonna.
Samo velika imena
Zatim su kolekcije slijedile svakih pola godine, a uključili su se Roberto Cavalli, pop-pjevačica Kylie Minogue, Comme des Garçons i Matthew Williamson. Prošle je godine jedan od najslavnijih postolara na svijetu, Jimmy Choo, plasirao svoje cipele po popularnim cijenama. Slijedili su Sonia Rykiel i Lanvin kojega više - nema.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....