Ako ste se ikada pitali može li mali, butik hotel imati svoj pandan i u brodskoj varijanti, onda je brod La Perla nešto najbliže što si u toj kategoriji možete zamisliti. Hrvatski nautički turizam s ovim je brodom zaplovio u svoju novu, uzbudljivu fazu.
Cijena obnove je tajna
Šarmantna brodica, dugačka 40, a široka 7,6 metara, koja je temeljitom rekonstrukcijom od oronule ribarice koja je nekada plovila po Sjevernom moru, uspješno vratila izgubljen sjaj, u vlasništvu je tvrtke Mare Placidum. Kupljena je u Hrvatskoj, u jednoj tvrtki s otoka Korčule, koja je prodavala četiri takva broda. Dok je sudbina ostalih zasad nepoznata, La Perli se, ona, očito, nasmiješila, što pokazuje i njezina više no dopadljiva rekonstrukcija, koja je, financijski gledano, još uvijek stroga poslovna tajna vlasnika broda.
- Rekonstrukcije u brodogradnji nisu ništa novo ni revolucionarno, no pitanje je razvoja novog koncepta, spoj jahte i cruisera. Zato je cijelom pothvatu koji smo počeli razvijati prije nepune tri godine, najbitniji bio razvoj nove kategorije - kaže Luka Bubalo, projekt menadžer i predstavnik investitora, i uz Franju Flescha, autor ideje o prvom hrvatskom malom de luxe cruiseru.
- Dok stari jedrenjaci, brodovi za krstarenja, i čelični brodovi u prosjeku ukrcavaju 40-tak ljudi, mi nudimo koncept manjeg broja kabina. Ima ih 13 (plus šest za članove posade), a mogu primiti ukupno 26 ljudi, i samim time su ekskluzivnije. Za 26 putnika brine se devet članova posade. Uz velike kabine apartmane s balkonima, internim telefonom, klima uređajem, TV sa satelitom i prozorima najvećih dimenzija koji su dozvoljeni od Hrvatskog registra brodova, ovaj je brod opremljen videosustavom, jacuzzijem, fitness dvoranom, lounge barom...
Prvi gosti krajem ožujka
Dizajneri plovila (za namještaj se pobrinula tvrtka Krekić iz Zadra, za tikovinu tvrtka Tomaš, a idejno dovršenje interijera, potpisuje Jelena Bučan), u svoje su ideje ukomponirali i razglas u kabinama, interni telefon (koji gostima omogućuje komunikaciju sa šankom za narudžbe u kabinu), te audiosustav za biranje glazbe, dok posebnosti boravka u salonu doprinosi i tzv. podvodna kamera. Tako će, primjerice, dok večeraju u nekoj mirnoj uvali, gosti broda moći uživati u slici podmorja, a na plazma ekranu u salonu, vidjeti gdje plove i kada stižu na cilj, zahvaljujući vezi s radarom i ploterom.
- Ono što La Perlu najviše odvaja od ostatka konkurencije su kapaciteti i činjenica da ne mora nigdje pristati 15 dana - kaže Bubalo, koji napominje da se cijena sedmodnevnog krstarenja u punoj sezoni kreće u rasponu od 1500 do 2000 eura po osobi. La Perla je već postala pravi magnet za turiste s ruskog, engleskog i američkog tržišta. Oni će krajem ožujka krenuti na prvo krstarenje po hrvatskim teritorijalnim vodama. - Spojili smo koncept jahte i cruisera za manji broj ljudi i veći komfor. Ljubav prema moru bila nam je primarni motiv, no ozbiljnost kojom smo pristupili projektu sigurno je jednim dijelom pridonijela njegovom uspjehu - zaključuje Luka Bubalo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....