Premda je Betty LaVette, rođena 1946. u Michiganu, počela pjevati i snimati rhythm & blues i soul još kao tinejdžerka, negdje u doba kad je Dylan snimio svoj prvi ili drugi album, tek je u 21. stoljeću dočekala zadovoljštinu s hrpicom cijenjenih i relativno popularnih blues i soul albuma za diskografsku kuću Anti kojoj se otprilike u isto vrijeme pridružio i Tom Waits.
U istom periodu i Dylan je doživio svoju renesansu da bi se sada Bettye pridružila podužem nizu onih koji su snimili obrade njegovih pjesama. Preciznije, album “Things Have Changed” donosi čak dvanaest - zanimljivo odabranih, što novijih, što starijih - Dylanovih skladbi u sočnim obradama pjevačice koja je glasom i ekspresijom podjednako bliska snimkama Tine Turner iz 70-ih i recentnijim djelima velike gospel pjevačice Mavis Staples.
U pratnji bubnjara i producenta Stevea Jordana, basista Pina Palladina, nekadašnjeg Dylanovog gitarista Larryja Campbella i nekolicine drugih suradnika, uz gostovanje Keitha Richardsa i Trombone Shortyja, osebujna Bettye je Dylanovim pjesmama uspjela podariti drugačije soul, funk, jazz i blues ruho, a donekle – poigravajući se s njegovim stihovima, refrenima i posebice aranžmanima – i drugačiji kontekst.
Kao da je Dylanu vratila lopticu na temu arhivskih žanrova s kojima se na svojim albumima i na svoj način poigrava otpočetka 21. stoljeća. Rap je nikad popularniji, tvrde mediji, ali obratite pozornost i na doajene bluesa i soula poput Bettye LaVette dok su još među nama i u takvom naponu snage, poodmakloj dobi unatoč.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....