Dok gleda seriju "Behind Her Eyes", gledatelju neizbježno na um padnu 90-e, zlatno doba erotskog noira. Jer, kao i u holivudskim trilerima 90-ih, i u britanskoj su seriji isprepleteni eros i prijetnja, a žudnja i grijeh se kupaju u buržujskom komforu.
U seriji autora Stevea Lightfoota, "grešnica" je Louise (Simome Brown), crna sekretarica u psihijatrijskoj ordinaciji. Louise jedne večeri upozna naočitog Škota Davida (Tom Bateman) za kojeg se sutradan ispostavi da je njen budući šef. Dok par otpočinje preljubničku vezu, psihijatrova se supruga Adele (Eva Hewson) opsesivno veže uz Louise koju drži jedinom prijateljicom. Taj "melange a trois" traje pet epizoda, da bi tijekom šeste pristigla dva obrata koja su tako šokantna da svaki "spoiler" čini smrtnim grijehom.
Takva dramaturgija neloše je funkcionirala u kino trilerima, za što su dobar primjer upravo klasici 90-ih, "Basic Instinct" i "The Last Seduction". Ali, u britanskoj se seriji gledatelj prvo mora prokrčiti kroz četiri monotone epizode u kojima se likovi ponašaju glupo, pa još gluplje, a svemu skupa ne vjerujete ni bijele. "Plot twist" koji vas izuje iz cipela naposljetku stiže kao prekasni pseći kolačić.
Uz sve druge, problem serije su i likovi. Louise izgleda kao romantizirana fantazija radničke klase, naočiti liječnik kao da je ispao iz istanbulske sapunice, a Adelinu zagonetnost tako se režijski pumpa da kad se istina o njoj razotkrije, ona nema aromu iznenađenja. "Behind Her Eyes" Stevea Lighfoota je samo loš štos.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....