FRANCUSKA DEPEŠA

Urednik Howitzer vlažni je san novinara. Nije bitno ako je članak prevelik, bacit će oglas

Francuska depeša

 Moviestore Collection Ltd/Alamy/Alamy/Profimedia
Film Wesa Andersona prati zbivanja u dopisništvu kanzaškog dnevnika smještenog u francuski (fikcionalni) grad Ennui-sur-Blasé.

Ako u suvremenom Hollywoodu postoji redatelj koji je hodajuće utjelovljenje postmodernizma, onda je to bez ikakve sumnje Wes Anderson. Filmovi ovog 52-godišnjeg Teksašanina ogledala su smještena u dvoranu ogledala. To su filmovi koji reflektiraju otpatke različitih kultura i tradicija, a te su kulture i tradicije i stvarni predmet interesa filma.

U svojem žvakanju tradicije, Anderson je vario i sažvakao svašta, od Jacquesa Cousteaua ("The Life Aquatic", 2004.) do Benjamina Brittena ("Moonrise Kingdom"). No - možda najefektniji Andersonovi filmovi bili su oni koji su bili posvete pojedinim kulturama. U "Grand Hotelu Budapest" (2014.) Anderson je tako napravio audiovizualni citatni esej o srednjoj Europi, a u "Otoku pasa"...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 01:03