Kako se rat u Ukrajini nastavlja, sve više velikih brendova izražava svoje neodobravanje Putinovih postupaka napuštanjem ruskog tržišta ili zatvaranjem svojih ispostava u Rusiji. Umjetnik Václav Kudělka pronalazi humor u mračnoj situaciji ponovno zamišljajući što bi logotipi tih tvrtki govorili u seriji svojih dizajna.
Grafički dizajner iz Češke oduvijek voli igre riječima i duhovitost u svojim uracima.
- Vidio sam priliku da upotrijebim igru riječi da progovorim o trenutnoj situaciji - rekao je Kudělka za blog njujorškog Metropolitana: - Smatrao sam da moramo razgovarati o tim bolnim temama kako bismo pokazali da nam je stalo. Ali također sam želio to riješiti drugačije i dodati malo humora.
Većina ovih crteža odmah je prepoznatljiva gledatelju, uz tek suptilnu promjenu dizajna i imena marke. Na primjer, kultni slogan McDonald'sa "I'm Lovin' It" promijenjen je u "I'm Leavin' It", a Starbucks je postao "Starbacks", a njegova slavna sirena okreće leđa gledatelju. Slično, Kudělka je promijenio Netflix u "Nyetflix" (igra s riječju njet, ruska "ne"), Spotify u "Stopify", a FedEx u "Fedexit".
Svoju zbirku izmijenjenih logotipa i naziva Kudělka nastavlja upotpunjavati novima, a uratke objavljuje na društvenim mrežama, ponajviše na Instagramu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....