Glavni protagonisti nove kampanje zlatarne Dodić su Anđela Rončević i njezin zaručnik Matej Zlopaša.
Univerzalna i bezvremenska estetika, crno bijele fotografije i video u dramatičnoj crno-bijeloj montaži, čvrsto utemeljuju umjetničku pristranost, bilježe snažnu vezu aktera, koja istodobno djeluje ugodno i nježno, sanjivo i suptilno. Nježno stavljanje nakita, šetnja zagrebačkim ulicama ruku pod ruku, zaljubljeno i opušteno pričaju priču s fokusom na dijamantni nakit iz najnovije kolekcije zlatarne Dodić.
Dovoljno ih je samo osjećati - i zajedno slaviti. Zato su Anđela, naša poznata influencerica i njen zaručnik, Matej, također influencer i fotograf, odlučili podijeliti svoju ljubavnu priču u novoj kampanji zlatarne Dodić. Njihovo putovanje započelo je slučajnim susretom u susjedstvu i već se tada rodila ljubav. Idućeg proljeća, njihova ljubavna priča dobit će novi početak, a do oltara će ih pratiti obitelj, prijatelji i dijamanti.
Zlatarna Dodić nastavlja svoje marketinške napore u novoj kampanji “Ljubavna priča”, a uz citat: "Kad sam ju vidio, znao sam da s njom želim provesti ostatak života", naglašava svoju strast i čvrstu pozicioniranost na tržištu dijamantnog nakita u Hrvatskoj.
"S našim timom vještih majstora, u kombinaciji s visoko tehničkim softverom za dizajn, neprestano tražimo nove načine za razvoj naše ponude za mladence, bilo da se radi o osmišljavanju novog nakita ili poboljšanju klasika poput onih u reklamnoj kampanji. Ova kampanja baca novo svjetlo na veliki izbor zaručničkih prstena i svadbenog nakita od dragulja dostupnih u Zlatarni Dodić", rekao je Filip Dodić.
Matej Zlopaša, fotograf i video content kreator za kampanju je rekao: "U današnje vrijeme sve je više prolaznih vrijednosti. Puno toga dođe i ode, ali mi želimo ostaviti utisak u onome što traje i što će trajati još generacijama. Iz tog razloga nam je velika čast biti dio ove priče. Pogotovo jer iza nje stoji brand kao Dodić koji je na našem tržištu više od pola stoljeća i samim time dokazuje da brine o vrijednostima i tradiciji."
Kreativni koncept za kampanju potpisuje kreativna agencija Bruketa&Žinić&Grey. "Priča Mateja i Anđele je autentična, baš kao što je autentična i obiteljska priča Dodićevih. Dok crno bijela estetika slike pruža osjećaj bezvremenosti, ona nam ujedno i omogućuje estetsku jednostavnost koja bi Dodiće trebala dodatno istaknuti od konkurencije na tržištu nakita. Sretni smo što smo mogli biti dijelom ove kampanje", rekao je kreativni direktor Ivo Payer.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....