GARETH CATTERMOLE/ AFP
Zločesta sutkinja

Prekipjelo joj zbog loših kritika i niza skandala: Napušta li Katy Perry show?

Već na početku sezone krenulo je loše po Katy kad su je optužili za „sramoćenje”, jer je 25-godišnjoj majci troje djece rekla da je „previše ležala na stolu”.

Glazbena zvijezda Katy Perry želi napustili show Američki idol (American Idol) nakon šest godina jer producenti namjerno od nje žele napraviti „zločestu sutkinju”. Tako barem tvrdi Daily Mail te navodi da se 38-godišnja vlasnica hita „Roar” ove sezone, što je 21. sezona showa, suočila s nizom kontroverzi i skandala te da se umorila od suočavanja s gledateljima i njihovim reakcijama, a prijelomna je točka bila situacija u kojoj su je izviždali zato što je kritizirala natjecatelje.

Bolni zvižduci

Iako se i prethodnih godina morala suočavati s oštrim kritikama, ove joj je sezone bilo posebno teško, osobito zbog skandala koji je izbio kad je natjecateljicu koja je majka uvjeravala da odustane od natjecanja. Prema izvoru, Katy se osjeća kao da su je „producenti bacili pod autobus”, jer osjeća da su „njezini komentari mogli biti uklonjeni”. Svjesna je oštrih kritika, a posebno ju je uzrujalo to što su je izviždali, nastavlja izvor i dodaje kako je Katy ušla u show kako bi mogla poticati mlade talente. „Nije htjela da njene dobre namjere budu pogrešno interpretirane. Ostvarila je veliku karijeru, a sada se na nju gleda kao na zločestu sutkinju iz reality showa. Već neko vrijeme želi van, ali ova joj je sezona stvarno previše”, otkrio je izvor.

Katy Perry tijekom verbalnog okršaja s natjecateljicom Sarom Beth Liebe

ABC/PLANET/PROFIMEDIA

Neželjeni poljubac

Već na početku sezone krenulo je loše po Katy kad su je optužili za „posramljivanje”, jer je 25-godišnjoj majci troje djece Sari Beth Liebe rekla da je „previše ležala na stolu”. Val negativnih reakcija pogodio ju je i kad je natjecateljicama Carini DeAngelo i Nutsi Buzaladze rekla da im je izvedba „nedovoljna”, a energija „slomljena”. Gledateljima se to nije svidjelo, pa su neki čak počeli tražiti da je se zamijeni, a bilo je i optužbi za namještanje nakon što je proglašen ovogodišnji pobjednik Iam Tongi.

Perry se suočavala s negativnim reakcijama publike gotovo svake sezone otkako sudjeluje u showu. Primjerice, prije pet godina prozivali su je zato što je poljubila 19-godišnjeg natjecatelja Benjamina Glazea. Nakon što je otkrio da se nikad prije nije poljubio, Katy je prišla i poljubila ga izravno u usta. „Bilo mi je pomalo neugodno. Htio sam to sačuvati za svoju prvu vezu, htio sam da bude posebno”, izjavio je Benjamin kasnije za The New York Times.

Sudački trojac: Luke Bryan, Katy Perry i Lionel Richie snimljeni 2020. godine

IMAGE PRESS/BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA

Novac joj nije važan

No, sada je Katy Perry toliko prekipjelo da je spremna odustati i od honorara od 25 milijuna dolara za sezonu. Izvor tvrdi da joj novac nije važan, nego je brine šteta koju emisija nanosi njezinoj karijeri. Glasnogovornici glazbenice i Američkog idola još se nisu o svemu oglasili.

Katy je uoči ovosezonskog finala izbjegavala odgovore na pitanja o njenoj budućnosti u showu, samo je izjavila kako je „baš zahvalna” što je objavljeno produciranje Američkog idola za još jednu sezonu. No, prošlog je mjeseca dodala još nekoliko izdanja svog koncertnog showa „Katy Perry: Play at the Theatre At Resorts World Las Vegas”, pa će se niz od ukupno 22 koncerta protegnuti sve do 3. studenog. Znači li to da glazbenica neće imati vremena za show Američki idol, publika bi trebala uskoro doznati.

27. travanj 2024 03:42