S idealanim omjerom prepoznatljivih i novih elemenata - jer i dalje je elegantan, oku ugodan kompakt udobne, moderne unutrašnjosti - Suzuki Swift sad ima i svu zamislivu sigurnosnu elektroniku, kao i još ekološkiji hibridni pogonski sustav
U vremenima kad automobili uglavnom samo "rastu", a mnogi se proizvođači rješavaju gradskih, financijski ne toliko profitabilnih modela, pravo je osvježenje vidjeti da Suzuki Swift ne samo da nastavlja svoju uspješnu tržišnu priču (dosad je prodan u čak 9 milijuna primjeraka) nego i da je zadržao kompaktne mjere.
Novosti, međutim, itekako ima: uz paletu od 13 ponuđenih boja karoserije (devet standardnih i četiri dvobojne), tu je i modernija prednja maska s koje je maknuta značka Suzukija, pa i novi svjetlosni potpis LED svjetala. I unutrašnjost je osuvremenjena, s velikim središnjim zaslonom multimedije od devet inča, visoko uzdignutim iznad ventilacijskih otvora. Pregledavati prikaz navigacije, primjerice, sad je jednostavnije nego prije, što zbog veličine zaslona, što zbog toga jer se pogled više ne treba spuštati s ceste više negoli je potrebno. Izrada je tradicionalno precizna, a veseli i udobnost sjedala.
Isprva djeluju previše mekanima, no podstavi od pjene zapravo treba ponešto vremena da se prilagodi masi tijela i zatim ponudi uzornu udobnost u vožnji, svakako iznad standarda niže klase. Prednost je i preglednost u svim smjerovima, uz koju niste u gabuli ni ako nemate na raspolaganju svu silu sigurnosne elektronike. A u Swiftu je sad zbilja imate - japanski adut po potrebi sam koči, zadržava se u traci, prepoznaje prometne znakove i upozorava na svako prekoračenje brzine...
Najveća novost, međutim, svakako je novi motor - umjesto dosadašnjeg 1,2-litrenog atmosferskog benzinca s četiri cilindra, ispod prednjeg poklopca smješten je ponešto učinkovitiji i ekološki podobniji trocilindarski atmosferski benzinac uparen s blagohibridnim sustavom. Novi motor je elastičniji, a cijeli automobil živahniji, pri čemu vozač mora rjeđe posezati za ručicom mjenjača. Pristojno utišan, radi gotovo nečujno, a brzinu razvija ujednačeno, bez posebnog naprezanja. Tome svakako pridonose mala masa (920 kg) i precizni 5-stupanjski mjenjač kojim je pravi gušt baratati (bit će dostupan i CVT).
Uglavnom, sve skupa pridonosi tome da Swift i dalje djeluje lepršavo na cesti. A informacija koja će svakako veseliti vozačice jest da ima iznenađujuće puno prostora, s obzirom na vanjske dimenzije, s prtljažnikom zapremnine 265 litara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....