
Kampanju pod nazivom "Calvin Klein Or Nothing At All" snimila je redateljica Sofia Coppola u kojoj slavi žene svih godina: od 18 do 73. Uz sve modele koje je odabrala, najviše je iznenadilo pojavljivanje Lauren Hutton, 73- godišnje legendarne manekenke koja je u kampanji predstavila donje rublje "kao da je to najmanji problem". Osim nezamjenjivog američkog modela koja je prava ikona sedamdesetih, pojavljuju se i Kirsten Dunst, Rashida Jones, Nathalie Love, Laura Gharrier, Maya Thurman-Hawke i Chase Sui Wonders.
Odluka američkog brenda da u novoj kampanji angažira žene svih dobi i etniciteta je vrlo pohvalna, osobito sjetimo li se nekih njihovih reklama u kojima je naglasak bio na mladim djevojkama i seksepilu. Ova kampanja označava još jednu promjenu za brend otkako je njegovo vodstvo preuzeo kreativni direktor Raf Simons. I dalje prevladavaju mladi, mršavi modeli kakve biste povezali s CK i Simonsom, ali većinom za reklamiranje ready-to-wear kolekcija i na revijama. U drugim područjima američki brend se trudi uključiti ljude iz različitih kultura, godišta i etniciteta.
