PROMO
njega kože

Pomalo: Domaći skincare brend oduševio nas je idejom i jednostavnošću

Zbog zasićenosti tržišta kozmetičkim proizvodima, pravo je osvježenje susresti se s domaćim vizionarima koji se odupiru principu hiperprodukcije i naglašavaju kvalitetu prije svega. Među njima se našla 30-godišnja Nina Turudić, koju je potraga za mirom u ovom užurbanom svijetu dovela do ideje da pokrene svoj skincare brend.

Zbog zasićenosti tržišta kozmetičkim proizvodima, pravo je osvježenje susresti se s domaćim vizionarima koji se odupiru principu hiperprodukcije i naglašavaju kvalitetu prije svega. Među njima se našla 30-godišnja Nina Turudić, koju je potraga za mirom u ovom užurbanom svijetu dovela do ideje da pokrene svoj skincare brend.

Hrvatska beauty scena posljednjih godina ne miruje - sve češće niču novi brendovi sa zanimljivim pričama i kvalitetnim sastojcima. Briga o koži postala je imperativ suvremenog doba, pa na globalnoj razini svjedočimo hiperprodukciji kozmetičkih proizvoda i konstantnim izmjenama trendova. Upravo zbog ove zasićenosti tržišta, pravo je osvježenje susresti se s domaćim vizionarima koji se odupiru ovakvim principima proizvodnje i naglašavaju kvalitetu prije svega. Među njima se našla 30-godišnja Nina Turudić, koju je potraga za mirom u ovom užurbanom svijetu dovela do ideje da pokrene skincare brend Pomalo.

Ideja koja stoji iza brenda naznačena je i u samom njegovom imenu, radi se o poruci da je u redu usporiti, odmoriti se i posvetiti na trenutak sebi. Inspiraciju je Nina pronašla u vlastitim životnim iskustvima - putovanjima i preokretima u karijeri koji su utjecali na njezin današnji pristup životu. Veliki dio života bavila se tenisom koji joj je omogućio da putuje svijetom, a kada je došlo vrijeme za odabir fakulteta, zaputila se u SAD. Na sveučilištu Cornell u New Yorku diplomirala je politiku i povijest umjetnosti, nakon čega je započela karijeru kao art direktorica u galeriji u Mexico Cityju. S vremenom se zaljubila u jogu i postala instruktorica, a osjećaj mira koji je pronašla kroz taj oblik vježbe i opuštanja inspirirao ju je da pokrene skincare brend.

"Zbog pandemije koronavirusa vratila sam se u Hrvatsku, mislila sam da će to biti privremeno, ali kako se stanje odužilo, na kraju sam ostala. Nakon što sam se vratila, počela sam tražiti posao. Nisam mogla nastaviti raditi u galeriji jer je i u Hrvatskoj sve bilo zatvoreno. Tada mi je prijateljica rekla za samozapošljavanje pa sam odlučila napokon pokrenuti skincare brend. To je projekt o kojem sam dugo sanjala, ali ga u SAD-u jednostavno nisam imala priliku ostvariti", rekla je Nina o počecima brenda i dodala da skincare, kao i umjetnost, ne vidi kao posao koji mora obavljati, nego kao nešto što ju ispunjuje.

„Inače kozmetiku proizvodim sama i vidim da to ljudi stvarno cijene. Sve je svježe jer radim u malim serijama, više je niche proizvodnja. U pristupu kozmetici velikim su me dijelom inspirirale druge kulture. Zanimljivo mi je promatrati skincare kroz taj koncept brige o sebi. Vidim ga kao nekakav ritual koji radiš za sebe, vrijeme koje odvajaš za sebe, a ne kao višu matematiku od koje te boli glava. Mislim da se trebamo usredotočiti na sebe i potrebe svoje kože, a ne pratiti neka vanjska mjerila i trendove s kojima se konstantno susrećemo”, objasnila je Nina referirajući se na beauty rutine koje imaju veliki broj koraka.

Kako bi potaknula ljude da se odmaknu od megalomanskog korištenja višestrukih proizvoda, Nina se okrenula jednostavnosti i principu "manje je više". Upravo zbog toga njezin asortiman trenutno broji dva proizvoda - kreme “Radiance” i “Replenishing”. “Radiance” je tanka, lagana krema, idealna za toplije vrijeme i žene s masnijom kožom. Sadrži peptide koji toniraju kožu, hidrolat nerolija i čempresa koji čiste i osvježavaju, hijaluronsku kiselinu i glicerin za hidrataciju i antioksidanse iz ulja vučjeg trna. Njezina glavna namjena je održavanje vlage i vraćanje tonusa koži. S druge strane, “Replenishing” je punija, hranjiva i obnavljajuća krema za zimske dane. U njezinom su sastavu astaksantin i sjemenke nara koji čuvaju kožu od oksidativnog stresa, zatim bakuchiol i crvene alge koji potiču sintezu kolagena, alantoin i ulje boražine koji smiruju i obnavljaju kožu te macerata cvijeta nevena i ulja marelice kako bi se osnažila kožna barijera.

"Skincare mi je kao kuhinja bez stresa. Ako pričamo o recepturama i formulacijama krema, slagala sam ih dugi niz godina i dala im svoj touch. Pri osmišljavanju krema nisam koristila nikakve gotove baze, sve sam sastojke pomno birala, pazila otkud sastojci dolaze, važno mi je da su ulja bila hladno prešana, a koristila sam i hidrolate... i tako sam malo pomalo, putem pokušaja i pogrešaka, od nule napravila svoje proizvode. Inače miješam prirodne tvari i aktive, a posebno su mi fora endemske biljke. Super mi je ta francuska aromaterapija, ali i naši tradicionalni sastojci kao što je macerat nevena", rekla je o sastavu i procesu proizvodnje.

"Voljela bih nadopuniti asortiman novim proizvodima, po mogućnosti osmisliti proizvode koji su za njegu cijelog tijela. Njegujem više taj holistički pristup, pa mislim da ću se prije tome okrenuti nego raditi kozmetiku koja prevenira neki problem poput akni", otkrila nam je simpatična Nina za kraj buduće planove. Njezini proizvodi mogu se kupiti online putem webshopa.

Linker
27. travanj 2024 08:52