Donosimo vam 4 nova parfemska brenda s filozofijom ”što više prirodnog”, čiji parfemi mirišu—cijeli dan.

 ANNA-MARIE JANSSEN ART DIRECTION KARINE TORRENT @ FLORATROPIA
SAMO PRIRODNO

Kažu da prirodni parfemi ne traju dugo: Ovi brendovi dokazuju suprotno

Testirali smo 4 prirodna parfema - i zaista se zadrže cijeli dan.

Uzmite bilo koji parfem koji imate kod kuće, okrenite kutiju, i pročitajte popis sastojaka. Osim vode, alkohola, i nekoliko potencijalnih alergena koji se moraju navesti po zakonu EU, svaki parfem ima jedan općeniti sastojak, a to je sastojak "perfume".

Naime, parfemski brendovi nisu po zakonu dužni otkriti točnu kombinaciju komponenata uključenih u svoje proizvode (jer se to smatra zaštićenim informacijama), proizvođačima je lako prikriti nekoliko nepoželjnih - i potencijalno štetnih - sastojaka pod općim pojmom "perfume". Usporedo s time, transparentnost u vezi parfema raste svake godine sve više, kao i broj parfemskih brendova koji u svojim formulama isključivo ili djelomično samo prirodne sastojke.

Od mogućih 3.619 sastojaka koliko ih navodi međunarodna udruga proizvođača parfema IFRA (International Fragrance Association), tipične formule parfema i kolonjskih voda mogu sadržavati i do nekoliko stotina različitih kemikalija, od kojih su velika većina sintetska. Ali, iako su sintetske molekule često jeftinije od prirodnih, to nije uvijek slučaj. Glavni razlog zbog kojeg u našim parfemima ponajviše nalazimo sintetske kemikalije, leži u tome što umjetne tvorevine uvijek dulje traju od onih prirodnih. Ako ste ikada probali napraviti svoj parfem od eteričnih ulja, recimo ruže, nekog finog citrusa i cedra, možda ste dobili fini miks, ali niste dobili dugotrajnost.

Donosimo vam 4 nova parfemska brenda s filozofijom "što više prirodnog", čiji parfemi mirišu—cijeli dan.

FLORATROPIA

Sa sloganom "Fragrance Going Wild", Floratropia je pariški brend botaničkih parfema iza kojih stoje Karine Torrent, zaljubljenica u parfeme i kozmetiku s neumornom znatiželjom za inovacije koje se temelje na održivosti, i Delphine Thierry, poznata kreatorica parfema koja je prije 10-ak godina karijeru u mainstream industriji parfema i adresom u Parizu i New Yorku, zamijenila sa sunčanom Provansom, gdje živi i kreira parfeme. Prva 4 parfema koje su Torrent i Thierry lansirale bili su inspirirani s 4 elementa: Le Feu vatrom, Terre zemljom, L‘Eau vodom i Le Ciel zrakom. Floratropia parfemi su 100% prirodni, bez petrokemijskih sastojaka, veganski, clean, uniseks, low carbon, u punjivim bočicama, a 3% profita dijele s nevladinom organizacijom Noé, koja se bavi očuvanjem biološke raznolikosti.

image

Floratropia L‘Ambre des Fleurs, 20 ml EdP 68€ i punjenje od 50 ml 78€

CAMILLE COLLIN @ FLORATROPIA

Njihov posljednji parfem L‘Ambre des Fleurs (cvijeće ambre) je, pored parfema Terre, najintenzivniji u kolekciji, čemu svjedoče i njegovi sastojci: ružičasti papar, smilje, tuberoza, balzam tolu, zrno tonke i vanilija, što su sve sastojci koji na koži traju jako dugo, pogotovo ako se radi o koncentraciji od 18% mirisa (Eau de Parfum), što je ovdje slučaj.

HIRAM GREEN

Kreator i vlasnik brenda, Hiram Green, porijeklom Kanađanin, živi i radi u nizozemskoj Gaudi, gdje se nalazi njegov parfemski laboratorij i manufaktura. Prirodne parfeme je počeo kreirati jer ga je, kako kaže, od sintetskih mirisa jako boljela glava. Osim toga, kada je počinjao u parfemskom biznisu, nitko od velikih proizvođača esencija ga nije obadao, pa je bio prisiljen materijal kupovati kod manjih dobavljača, koji su u pravilu imali više prirodnih esencija u ponudi. Osnovan 2013. godine, za brend Hiram Green važno je istaknuti i da je 2019. njegov parfem Hyde dobio prestižnu nagradu Art & Olfaction Artisan Award.

image

Hiram Green Arbolé, 50 ml EdP 169€

PR

Parfem Arbolé svoju inspiraciju i ime duguju španjolskom pjesniku Federico García Lorci, i njegovim stihom "Arbolé, arbolé, seco y verdí" iz pjesme "Romance sonámbulo", a miriše prvenstveno na pačuli, a zatim na cedar, sandalovinu, vaniliju, i esencija zrna tonke.

VOYAGES IMAGINAIRES

Iza misterioznog imena, "putovanja iz mašte", kriju se kreatorica parfema Isabelle Doyen, i Camille Goutal, kći poznate parfumerke Annick Goutal. Razlog zbog kojeg su se odlučile na 100% prirodne formule je isti zbog kojeg se modni brendovi odluče raditi Haute Couture. Skuplje je, ali je posebno. "Uvijek smo imale nerazumnu ljubav prema prirodnim esencijama", kažu Goutal i Doyen. Njihovi parfemi, naravno dolaze u punjivim bočicama i eko-osviještenom pakiranju.

image

Voyages Imaginaires Eau des Immortels, 75 ml EdP 196€

PR

L‘Eau des Immortels je njihov posljednji parfem, s notama bergamota, smilja, vanilije, tonke, i čokolade, na vrlo neobičan način koji se ne susreće često u klasičnim parfemima.

HISTOIRES DE PARFUMS

Ovaj francuski brend poznat je po parfemima "po brojevima", koji su dobili imena po godinama rođenja slavnih ličnosti iz povijesti. Njihov 1740 tako je posvećen Markizu de Sadeu, a 1899 Ernestu Hemingwayu. No, iako sjajni mirisi, nisu 100% prirodni, osim parfema misterioznog naziva This is Not a Blue Bottle 1/.4.

image

Histoires de Parfums This is Not a Blue Bottle 1/.4, 60 ml EdP 117€

PR

Radi se o članu kolekcije This is Not a Blue Bottle, koja sadrži 5 parfema, od kojih su 1/.4 i 1/.5 zapravo tandem parfema od kojih je jedan načinjen od 100% prirodnih, a drugi od 100% sintetskih esencija. Ideja je da kada pomiješate ta dva idejno suprotna parfema, dobijete idealni miks koji miriše savršeno. Paradoksalno, parfem 1/.4 načinjen od prirodnih esencija davane, cvijeta ylang-ylang i smole Opoponax, miriše jače i dulje od sintetskog 1/.5.

Linker
19. travanj 2024 15:51