Joie de Vivre

Pulska dizajnerica novim editorijalom s Damirom Kedžom najavljuje posebnu modnu reviju

Dizajnerica Anja Stehlik donosi esenciju francuskog šika kroz novi editorial "Joie de vivre" kojim najavljuje spektakularnu devetu samostalnu reviju Stehlik fashion show.

Dizajnerica Anja Stehlik predstavila je novu kolekciju imena "Joie de vivre", a ovim poetičnim francuskim izrazom željela je utjeloviti i spojiti umjetnost, modu i užitak u životu. U editorialu su predstavljene fluidne haljine sa suptilnim detaljima koji ističu ženstvenost, a dizajnerica se poigrala i bojama i teksturama materijala koji stvaraju krojeve za isticanje siluete.

Osim ženskih krojeva, priču u editorijalu priča i suvremeni, osviješteni muškarac, Damir Kedžo, ambasador brenda O‘dijelo koji osvaja domaće tržište. U kampanji Damir Kedžo utjelovljuje šarmantnog i karizmatičnog muškarca koji nosi duh francuske rivijere, dok odijela u pastelnim mint i plavim tonovima predstavljaju Anjin dizajn u punom sjaju.

image
ANA BOLOBICCHIO

"Na snimanju kampanje bilo je prvenstveno jako zabavno i spontano s dobrom energijom, što je meni i najbitnije kako bi se u potpunosti mogao prepustiti u ruke profesionalaca. U Anjinim odijelima osjećam se jako dobro i samopouzdano, a kad se čovjek u odjeći osjeća ugodno i lijepo onda nekako ima dojam da može sve. Jako sam zadovoljan fotkama, mislim da smo ulovili esenciju O’dijelo branda i radujem se svemu što tek imamo za pokazati", rekao je Damir Kedžo.

image
ANA BOLOBICCHIO
image
ANA BOLOBICCHIO

Inače, ovom kolekcijom dizajnerica najavljuje devetu modnu reviju u Puli, kojoj će ove godine prethoditi novi element koji predstavlja novo poglavlje Stehlik fashion showa. U sklopu manifestacije održat će se panel na temu "Žena, kreacija i emocija" pod vodstvom Stiluete i moderatorice Marije Mažar. Panel će u fokus staviti ženu danas, u svim ulogama te će progovoriti o izazovima s kojima se žene danas susreću.

image
ANA BOLOBICCHIO

"Ovo je projekt koji me ispunjava emotivno i kreativno, pomicanje granica, što osobnih što poslovnih. A ove godine modom, glazbom i produkcijom idemo na putovanje u Francusku, stvoriti emotivnu i snažnu priču koja će se pamtiti", kazala je Anja Stehlik. Modeli u kampanji su Damir Kedžo i Gabrijela Lovrinović, frizure potpisuje hair salon Artistic, a modeli nose Stehlik i O‘dijelo kreacije dizajnerice Anje Stehlik.

Linker
09. travanj 2024 20:49