ERIK PENDZICH/SHUTTERSTOCK
SAMO BIZNIS

Kako je najmlađa sestra Kardashian-Jenner postala inovatorica godine

Žene koje sve što dotaknu pretvore u zlato! One su sestre Kardashian-Jenner, a jedna od njih je Kylie Jenner, vlasnica petog najpraćenijeg Instagram profila na svijetu, koja je u posljednjih mjesec dana lansirala dvije kolekcije odjeće, ali i osvojila prestižnu nagradu Wall Street Journala u New Yorku, čime je momentalno privukla dodatnu pažnju svijeta...

Žene koje sve što dotaknu pretvore u zlato! One su sestre Kardashian-Jenner, a jedna od njih je Kylie Jenner, vlasnica petog najpraćenijeg Instagram profila na svijetu, koja je u posljednjih mjesec dana lansirala dvije kolekcije odjeće, ali i osvojila prestižnu nagradu Wall Street Journala u New Yorku, čime je momentalno privukla dodatnu pažnju svijeta...

Jedna od najmlađih miljarderki na svijetu, zasigurno je Kylie Jenner, koja je zahvaljujući svojim poslovnim potezima postala kozmetički mogul u 21. godini. A sada je uz beauty carstvo Kylie Cosmetics, pokrenula novi modni brend pod nazivom Khy. Prezentirala ga je 1. studenoga, te povodom predstavljanja, organizirala ekskluzivnu večeru u Santa Monici, u talijanskom restoranu Giorgio Baldi, na kojoj su uzvanici bili odjeveni u njene kreacije od umjetne kože. Tako si je ujedno osigurala hodajuću reklamu uoči lansiranja najnovije kolekcije.

Sama Kylie odjenula je pripijeni top u bajkerskom stilu, nadahnut motorističkim jaknama i kožne hlače ravnih nogavica, njena sestra top-model Kendall, usku, tuba haljinu, a manekenka Hailey Bieber, ultrakratku, atraktivnu haljinu upotpunjenu cifovima. Također, Kylie je sve lookove objavila na TikToku, tako da su obožavatelji, dobili ekskluzivan uvid u njen dizajnerski rad u suradnji s berlinskim brendom Namilia. Ipak, čini se da joj je jedan od omiljenih komada, između njih dvanaest, kaput od umjetne kože u kojem je više puta pozirala na društvenim mrežama, te uz koji je uoči samog izlaska najnovije linije napisala: „Upoznajte Khy“.

image

Najveću podršku ima od sestre Kendall Jenner i prijateljice Hailey Bieber koje nose njene kreacije

SHOTBYNYP/BACKGRID/BACKGRID

Utjecajni Vogue je u listopadu pisao, kako se na temelju prvih dojmova čini da će Khy biti "etiketa" za luksuznu odjeću, poput one s potpisom Bottege Venete ili Balenciage. Naravno, kolekcija je momentalno rasprodana, pa je Kylie opet zasukala rukave i u manje od mjesec dana izdizajnirala novu! No, to nije sve, najmlađa sestra iz klana Kardashian-Jenner osvojila je i zavidnu nagradu Wall Street Journala, Brand Innovator Award, za brend inovatora godine i to isti dan kad je predstavljen njena modna marka Khy! Spomenuti magazin je prošlog mjeseca Kylie proglasio mogulom, nakon što je u izdanju za studeni debitirala sa svojim kreacijama.

„Kolekcija je doista inspirirana mojom osobnom garderobom i različitim raspoloženjima u kojima se nalazim“, izjavila je tada Kylie za WSJ. Izgleda da je broj trinaest, sretan broj za mladu poduzetnicu, jer joj je upravo na trinaestoj dodjeli nagrada za inovatore u Muzeju moderne umjetnosti u New Yorku, nagradu uručio francuski dizajner, kolumbijskih korjena, Hider Ackermann, dok ju je za stolom u publici čekao glumac Timothee Chalamet, njezin novi dragi. Vidno uzbuđena, odjevena u Ferragamo haljinu, zahvalila je WSJ-u te izjavila: „Oduvijek sam voljela ljepotu i modu, a biti prepoznata po uspjehu svojih brendova koje sam izgradila, te svog novog Khyja koji je danas lansiran, to mi je tako posebno.“

image

Kylie s dečkom Timothéeom Chalametom, holivudskim glumcem

LARRY MARANO/SHUTTERSTOCK EDIT LARRY MARANO/SHUTTERSTOCK EDIT

Uistinu je to veliko priznanje za jednu dvadesetšestogodišnjakinju i njenu poduzetničku viziju, odnosno poslovnu oštroumnost, jer samo nazočiti ovakvom događaju, koji okuplja kreativnu kremu odnosno lidere i inovatore koji oblikuju svijet mode, umjetnosti, zabave i dizajna, velika je stvar, a kamoli dobiti nagradu za Brend inovatora 2023. godine. No, možda je sama Kylie to najbolje objasnila kada je pričala o imenu svog brenda, koji se temelji na jedinstvenom načinu pisanja njezinog nadimka: „Khy je kao Kraljica Kylie – što sam ja u svojoj srži“, zaključila je.

A da itekako razumije tržište, dokazala je vješto spajajući luksuz sa svakodnevnim stilom po pristupačnoj cijeni, što joj je u prvih sat vremena od kada je kolekcija puštena u prodaju, upotpunilo budžet za milijun dolara! „Želim da ljudi znaju koliko sam u potpunosti uključena u ovo. Od izvornog koncepta, do dizajniranja ili zajedničkog dizajna, ako radim s drugim dizajnerima. Od odabira tkanina, boja, bila sam na svakom ‘fittingu‘. Ja sam kreativna direktorica brenda i marketinga. Ne postoji Instagram objava ili video koja nisam osobno uredila, niti post koji nisam sama objavila“, otkrila je za magazin Vogue.

Ipak, to nisu njeni prvi "modni koraci", naime, mlada miljarderka prošlog je ljeta predstavila kolekciju kupaćih kostima, a sa sestrom Kendall, još je 2012. godine surađivala s brendom PacSun, te su pokrenule modnu marku Kendall and Kylie, da bi tri godine kasnije napravile mini kolekciju za Topshop. Okušale su se i u dizajniranju sportske linije 2017. godine, nakon koje su izbacile kolekciju ‘DropOne‘, koja je također ekspresno rasprodana. ‘DropOne‘ se sastojala od kreacija u sedam stilova, od kojih je svaka izrađena u 100 komada, te označena brojem od 1 do 100, dok je lajtmotiv kolekcije bila žuta boja. Proslavile su se i sa capsule kolekcijom za Carpisu, čija je kolaboracija 2018. godine rezultirala atraktivnim torbicama i modnim dodacima optočenim šljokicama i metalnim detaljima.

image

Kreacije iz dvije kolekcije brenda Khy su rasprodane u roku od nekoliko dana

PRESS

No, vratimo se njenoj ekpresno lansiranoj drugoj kolekciji ‘Khy Drop 002‘. Naime, točno petnaest dana nakon predstavljanja prve linije, Kylie je izbacila drugu i to dijametralno suprotnu onoj ‘kožnoj‘. Riječ je o puffer jaknama, prslucima i kaputima u različitim varijantama, te majicama, hlačama, bodyjima i pripijenim kombinezonima, koje je osmislila u suradnji sa, pazite sad, Sebastianom Huntom i Dylanom Richardsom, dizajnerima Entire Studiosa, koji su nekada bili glavni kreativci YEEZYja u vlasništvu Kanyea Westa, njenog bivšeg šogora.

Prevladavajuće nijanse nove kolekcije, koja je fokusirana na casual komade nadahnute luksuznom modom sa sportskim predznakom, su plava, bijela i crna. Cijene se kreću od 52 eura za pamučnu majicu, do 245 eura za puffer kaput. Njena posljednja, monokromatska kolekcija pokrenula je šuškanja i kritike da nalikuje radu Kanyea Westa, te da je njegova jeftinija kopija, a kreatorica Betsy Johnson također se pobunila da je koncept prve linije plagiran, odnosno da su upotrijebili njene ideje, bez da su je spomenuli. „Zanimljiv koncept Kylie... zanimljiv. Hvala na supotpisu...“, što je Betsy objavila na svom Instagram storyju.

Naravno, ovo nije ni prvi ni zadnji put da je neka od sestara Kardashian-Jenner, izazvala kontraverzu, no one su se uvijek jako dobro znale othrvati s kritikama i nastaviti dalje. Stoga kako protumačiti fenomen Kardashian? Možda je njihova tajna upravo u obiteljskom reality showu „Keeping Up with the Kardashians“, zahvajujući kojem su stekle prepoznatljivost i svjetsku slavu, te se naučile bili pod povećalom javnosti, što ih je u jednu ruku ojačalo?

image

Na dodjeli nagrada WSJ

BACKGRID/BACKGRID USA/PROFIMEDIA

Svakako da im je taj show dao vjetar u leđa, no činjenica je kako im je svaki posao koji su pokrenule donio miljune. Naravno, u tome su im uvelike pomogle i društvene mreže, naime, primjerice Kylie je peta najpraćenija osoba na svijetu, dok Kim i Khloe zauzimaju osmo i deseto mjesto. I njihov sam poslovni početak bio je vezan uz odjeću, kada su zajedno s majkom Kris vodile trgovine odjećom pod nazivom Dash. Ipak, njihov je cilj oduvijek bio jasan – slava, zahvaljujući kojoj sada, pak, mnoge djevojke žele izgledati poput njih, što su one itekako dobro znale iskoristiti, odnosno unovčiti.

Tako je Kim Kardashian, vlasnica linije odjeće za oblikovanje Skims, nedavno predstavila i mušku kolekciju, čije je zaštitno lice brazilski nogometaš Neymar. Vlasnica je i beauty brenda Skkn by Kim, a uključena je i u akcije spašavanja nevino osuđenih, čak toliko da je zbog toga upisala i pravni fakultet. Khloe Kardashian je suosnivačica modne marke Good American, u kojoj odjeću za žene, izrađuju žene, imajući na umu sve oblike tijela. Sadrži liniju trapera, konfekcijske odjeće, kupaćih kostima, cipela i sportske odjeće. Najstarija sestra Kourtney, na svojoj web stranici Poosh, dijeli savjete za zdrav život, dok je Kendall Jenner, vrhunski top model i jedna od najplaćenijih svjetskih manekenki. Naravno, sestre imaju i menadžericu, odnosno svoju majku Kris, koja je na vrhu piramide i koja dobiva deset posto zarade. Čini se kako su slavne sestre na čelu sa svojom majkom, itekako uspjele u svom cilju, koji su sa svojim poduzetničkim duhom čak i uvelike nadmašile.

Linker
28. travanj 2024 06:46