EKSKLUZIVNI INTERVJU

Matthew McConaughey: S kćerkom smo puno opušteniji

Premda se svi slažu da u ovom trenutku ne postoji bolja osoba od Matthewa McConaugheya koja bi utjelovila lik džentlmena u reklamnoj kampanji za novi muški miris Dolce & Gabbana The One Gentleman, obožavatelji američkog glumca zgroženi su fotografijama koje su u listopadu preplavile svjetski tisak.

“Ovo nije Matthew, to je hibrid keksa i žirafe”, “Je li to on ili Tom Cruise ” – kritiziraju protivnici fotošopa i svi koji smatraju da je nepristojno i nemoralno na taj način varati javnost. Jer, 41-godišnji glumac, zvijezda romantičnih komedija “The Wedding Planner” i “Kako izgubiti dečka u 10 dana”, na reklami izgleda poput voštane figure. Bez bora, bez mimike, gotovo bez identiteta.

Srećom, u spotu, koji je režirao francuski fotograf i redatelj glazbenih i modnih spotova Jean Baptiste Mondino, a koji se prošli tjedan počeo emitirati i na hrvatskim TV postajama, vidimo “pravog” – samo malo dotjeranijeg McConaugheya.

Spot je napravljen u felinijevskoj maniri, s atmosferom koja podsjeća na njegove filmove “8 1/2” i “Slatki život”, a McConaughey glumi džentlmena starog kova. A premda se u bermudama na plaži u Malibuu (gdje živi sa ženom Camillom Alves , sinom Levijem i kćeri Vidom), osjeća prirodnije nego u fraku i s leptir-kravatom, on zaista jest pravi gospodin.

Po čemu se džentlmen poznaje? – Po načinu kako se ophodi s ljudima: pravi gospodin želi da se svi u njegovom društvu osjećaju ugodno, dakle, nije mu teško ugoditi. On ponajprije poštuje sebe, a iz toga proizlazi i njegovo poštovanje i obzirnost prema drugima. Tek nakon tih kvaliteta, dolaze muževnost, šarm i sve drugo što se sviđa ženama…

Mora li biti i u tako dobroj kondiciji, poput vas? – Pa, za svakoga bi bilo dobro da drži do svog tijela i zdravlja. Ja obožavam sport iz dva razloga: volim nadmetanje, i osjećam da godi mom tijelu. Timski sportovi, teretana, jahanje, surfanje ili, pak, samo trčanje na plaži ispred moje kuće u Malibuu… sve to mi pruža jednaki užitak. Svaki dan bavim se nekim sportom.

Jesu li frak i leptir-kravata iz reklame za miris dio i vašeg osobnog stila? – Moja svakodnevna odjeća je ugodna i praktična, u njoj mogu s klincima u park ili na plažu, ali i na sastanak u grad. Tako se većina ljudi u Californiji odijeva, pogotovo mi koji živimo uz ocean, a taj dio svog stila – za koji sam bio uvjeren da se sviđa širokoj publici – pretočio sam u modni brend koji sam preklani pokrenuo, J.K. Livin. No iz tog kalifornijskog “đira” bez problema uskočim u frak, bijelu košulju i elegantne cipele.

Kako se osjećate kad vas apostrofiraju kao holivudski seks-simbol? – Nastojim biti dobar u onome što jesam – dobar otac, dobar muž, dobar čovjek… to je za mene seksi.

Imate li osjećaj da vas je obiteljski život promijenio? – Teško je reći je li me promijenio obiteljski život, ili sam ja u trenutku kad sam upoznao Camillu i zasnovao obitelj bio zreo za promjenu. U svakom slučaju, danas živim za nas, a nekad sam živio za sebe.

Je li teže biti otac dječaka ili djevojčice? – Nije teško niti jedno niti drugo, nego prekrasno. Možda će postati teže kad odrastu. Iako smo Camilla i ja u manje od godinu i pol dana dvaput postali roditelji, nakon Vidina rođenja bili smo zaprepašteni kako smo sve tako brzo zaboravili. S prvim djetetom, Levijem, bili smo malo u grču, malo u strahu, držali smo se knjiga i liječničkih uputa, a s Vidom smo opušteni.

Bez čega, iz materijalnog svijeta, ne možete danas zamisliti život? – Bez svog iPoda, toliko sam ovisan o glazbi. Koja je najvažnija lekcija što ste je naučili otkako ste postali javna osoba? – Naučio sam da se nikad ne smijem preozbiljno shvaćati. I da prije izlaska iz kuće provjerim je li mi šlic zakopčan.

Sonja Mlinar

Linker
25. travanj 2024 16:34