Ususret Interliberu, 8. studenog otvara se prva u seriji izložbi “Dizajn u gradu” u sklopu projekta Centar oblikovanja svakodnevice. Izložba će se do 28. studenog istovremeno održavati na tri različite lokacije u javnom prostoru Zagreba, usko povezanim s nekim od fragmenta domaćeg dizajnerskog nasljeđa. U napuštenim lokalima pothodnika kod glavnog ulaza u Zagrebački velesajam obrađivat će se teme oblikovanja knjiga i publikacija Mihajla Arsovskog te serije didaktičkih i propagandnih izložbi Porodica i domaćinstvo, održanih između 1957. i 1960. godine upravo na Zagrebačkom velesajmu. One su za cilj imale promociju modernog stanovanja, ali i odijevanja i općenito široki raspon aspekata kvalitetnog svakodnevnog života. A dok ćete pothodnikom prema Interliberu, obratite pažnju na signalizaciju koju je, u suradnji sa Zvonimirom Lončarićem, dizajnirao upravo Arsovski. Autorstvo izložbe potpisuje kustoski tim kojeg čine Marko Golub, Koraljka Vlajo, Marija Perkec, Matija Prica i Monika Džakić. Vizualni identitet izložbe projektira Organizam, a dizajn postava Oaza.
U plakatnim izlozima Kinematografa predstavit će se izbor nekih od najzanimljivijih filmskih plakata koje su dizajnirali autori Mihajlo Arsovski, Nenad Pepeonik, Mirko Ilić, Dalibor Martinis i Goran Trbuljak, vraćajući im tako na neki način njihovu izvornu funkciju i podsjećajući na jedno drugo vrijeme, kako za medij filma, tako i samog plakata.
U izlogu Hrvatskog dizajnerskog društva bit će postavljen informacijski pano povezan s 8. Mediteranskim igrama koje su se održale u Splitu prije točno 40 godina i donijele nam jedan od najkompleksnijih i najzanimljivijih primjera vizualnih identiteta uopće kojeg su dizajnirali Boris Ljubičić i Tim vizualne komunikacije CIO.
Suradnici na projektu “Dizajn u gradu” su Zvonimir Bešlić i Mia Bogovac. Izložbu organiziraju partneri na projektu Centar oblikovanja svakodnevice - Hrvatsko dizajnersko društvo, Bacači Sjenki, Hrvatska udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti, Muzej za umjetnost i obrt i Grad Zagreb. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....