POGLEDAJTE OVO!

Za inovativno pakiranje istarskog maslinova ulja, hrvatski studio dobio važnu nagradu na natjecanju u Londonu

 Ustupljena Fotografija/
Nagradu Wood Pencil u kategoriji Packaging design studio Tumpić/Prenc osvojio je za dizajn boce maslinovog ulja "Istriana" klijenta E Pluribus Unum

Na ovogodišnjem izdanju važnog Design and Art Direction natjecanja preko 300 članova žirija, redom lideri kreativnog sektora, odabrali su pobjednike među čak 12.243 prijavljena rada iz 77 zemalja svijeta, a Studio Tumpić/Prenc jedini je predstavnik iz Hrvatske, ali i regije. Nagrada Wood Pencil projekt "Istriana" proglašava jednim od najboljih radova godine u svojoj kategoriji.

image
Martina Kofol/

Dizajn hrvatskih kreativaca koji je zaslužio svoje mjesto među najboljima, kako su objasnili, naglašava vezu s prošlošću.

"Istarsko je maslinovo ulje spominjano kao sinonim kvalitete još u doba Rimskog Carstva, no s njegovim raspadom, Istra više nije uživala ugled koji je imala u rimskom periodu. Ipak, zbog svojih prirodnih preduvjeta za stvaranje vrhunskog maslinovog ulja, 90-ih godina postupno vraća status jedne od najboljih regija za maslinarstvo. Moglo bi se reći kako se, pronalazeći fragmente zaboravljenog znanja, daje život suvremenom maslinarstvu. Tako i boca prikazuje rekonstrukciju raznih fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Osim toga, jednom položena u kutiju, boca predstavlja srce specifičnog oblika rimske amfore s područja Istre, u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje. Također, narančasti ton terakote, posebno izmiješan za korištenje na pakiranju, sadrži postotak prave istarske zemlje", objasnili su iz Studija Tumpić/Prenc.

image
Ustupljena Fotografija/

Na realizaciji ovog projekta, Studio je surađivao s talijanskim tvrtkama Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918. Kreativni umovi iza ove pobjedničke ideje nagrađeni su u sklopu D&AD Festivala koji se održao krajem proteklog tjedna u Londonu, a tom prilikom izjavili su: "D&AD jedan je od najcjenjenijih festivala u struci, pa dobiti priznanje pored velikih brendova koji su na njemu prisutni, poput Nikea, KFC-a, Marsa, Calvin Kleina, Googlea, Burger Kinga, NFL-a i drugih dobitnika Wood Pencil-a, svakako je velika čast, utoliko više jer se radi o proizvodu čija je uloga od početka bila da sa svojim dizajnom i imenom promovira Istru, odnosno Hrvatsku. Ovo je još jedan način da ostvari svoj cilj."

D&AD, skraćeno za Design and Art Direction, britanska je organizacija osnovana 1962. godine s ciljem promocije izvrsnosti u dizajnu i oglašavanju. Svake godine podiže ljestvicu kvalitete u ovoj industriji, a to čini godišnjim natjecanjem, odnosno dodjelom nagrada D&AD Pencils koje slove za najveće kreativno postignuće u struci.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 04:21