Okusi stoljetne tradicije

U Zagrebu je održan prvi Kikkimi, tradicionalno japansko kušanje soja umaka

 Privatni album
Bili smo na stručno vođenom tradicionalnom japanskom testiranju soja umaka čija je receptura starija od 300 godina

U suradnji s partnerima iz Kikkoman Europe, tvrtka Nikas organizirala je u Zagrebu jedinstveno tradicionalno japansko testiranje soja umaka pod nazivom "Kikkimi". Ova ekskluzivna prezentacija bila je namijenjena stručnjacima iz svijeta gastronomije koji su imali priliku pod stručnim vodstvom tvrtke Kikkoman otkriti tajne okusa recepture soja umaka starije više od 300 godina.

image
Press

Ana Mijić i Hiroki Umezawa, stručnjaci iz tvrtke Kikkoman, predstavili su priču o ovoj jedinstvenoj korporaciji koja je jedna od najstarijih na svijetu i koja i danas ostaje u vlasništvu osmero obitelji koje su je osnovale. Priča koja je započela prije više od tri stoljeća nastavlja se s velikim zamahom diljem svijeta. Stručnjaci iz Kikkomana predstavili su širok spektar okusa i aroma koje nudi ovaj prirodno fermentirani soja umak. Prilikom degustacije velika važnost pridavala se procjeni okusa i doživljaju aroma kako bi se istaknule odlike prirodne fermentacije duge više mjeseci.

Tako se prvo gledala boja testiranih uzoraka koja su bila od tri različita proizvođača, potom i tekstura, a zatim miris i okus. Drugi dio kušanja soja umak nam je poslužen u vinski čašama, razblažen u omjeru 1:10 s vrućom vodom. Vrlo pronicljivi odgovori i objašnjenja karakteristika posluženih soja umaka mogli su se čuti s obje strane stola, među 20-ak okupljenih stručnjaka. I Mijić i Umezawa mogli su jedino zaključiti kako je većina prisutnih dobro upoznata sa soja umakom, ali i kako na hrvatskom tržištu postoji dobra selekcija tog proizvoda.

image
Privatni album

Za primjer, recimo kako se Kikkoman soja umak, koji se proizvodi dugotrajnom prirodnom fermentacijom od samo četiri sastojka, temelji se već generacijama na iskustvu i stručnosti. Veliku važnost pridaju kvaliteti i podrijetlu sirovina te koriste samo prvoklasne sastojke, bez umjetnih aditiva i GMO-a. Također, za razliku od nekih drugih proizvođača u soja umak ne dodaju alkohol, ali u njemu možemo raspoznati - pazite sad - više od 380 aroma!

image
Privatni album

Danas je Kikkoman lider na tržištu soja umaka, a njegovi su okusi zastupljeni u preko 100 zemalja svijeta, uključujući i japanski carski dvor za koji je Kikkoman službeni opskrbljivač.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 17:26