Dio tradicije i kulture

Španjolci širom svijeta, pa i u Hrvatskoj, proslavili svoj najpoznatiji gastronomski simbol

 Drazen Kokoric/Kabinet Portret
Svjetski dan tapasa obilježen je i u zagrebačkoj Esplanadi

Veleposlanik Španjolske u Hrvatskoj i Savjetnica za turizam Veleposlanstva Španjolske proslavili su ovog tjedna Svjetski dan tapasa u povijesnom hotelu Esplanade kako bi dodatno promovirali bogatu turističku ponudu njihove zemlje i proslavili španjolsku kulturu kroz njen gastronomski simbol - tapase, male porcije raznih jela koja se tradicionalno poslužuju uz vino ili pivo. Ova gastronomska tradicija potječe iz Španjolske i popularna je diljem svijeta te se razvila čak i u visoku kuhinju. Ideja je konzumirati tapase kao lagani obrok ili kao užinu između glavnih obroka. Tradicionalno, Španjolci često odlaze u barove i restorane kako bi uživali u tapasima, koji su važan dio španjolske gastronomske kulture i izraz njezinog bogatstva i raznolikosti.

image
Drazen Kokoric/Kabinet Portret

"Svjetski dan tapasa je događaj koji se svake godine održava diljem svijeta kako bi se slavila španjolska gastronomija i njezina jedinstvena tradicija tapasa. Riječ je o tradiciji koja savršeno prikazuje i definira autentični španjolski način života i gostoljubivost. Svjedočim sve većem interesu naših sugrađana: raste broj Hrvata koji posjećuju Španjolsku (nešto više od sto tisuća godišnje) kao i broj Španjolaca koji dolaze u Hrvatsku (oko 300 tisuća). Izuzetno sam zahvalan na izvrsnom radu hrvatskog turističkog sektora, koji danas predstavlja naše destinacije i turističke proizvode", izjavio je veleposlanik Španjolske u Hrvatskoj, Nj.E. Juan González-Barba Pera.

image
Drazen Kokoric/Kabinet Portret

Savjetnica za turizam Veleposlanstva Španjolske Isabel Garaña istaknula je kako je Španjolska je gostoljubiva, vesela i srdačna zemlja. U 2023. godini primili su 85,1 milijun putnika koji su generirali 108 milijardi eura.

"Mi smo lider u turizmu, ali želimo biti lideri i u održivom turizmu", istaknula je Garaña i dodala: "Želimo privući putnike visoke vrijednosti čije navike dodaju vrijednost destinacijama koje posjećuju jer putuju na drugačiji način: tijekom cijele godine, s širim motivacijama osim sunca i plaže, poput kulture, gastronomije, šopinga, ekoturizma, itinerara, i imaju poštovanje prema okolišu i ljudima. Prema našim istraživanjima, prošle godine je čak 98% međunarodnih putnika bilo vrlo zadovoljno ili zadovoljno svojim iskustvom u našoj zemlji“.

image
Drazen Kokoric/Kabinet Portret
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 23:46