Da o njemu ne znamo ništa, rekli bismo kako se slavni reper Snoop Dogg zasitio glazbe. Tako barem na prvu zvuči kada znamo da je u proteklih nekoliko mjeseci najavio vlastite žitne pahuljice za doručak, prijavio zaštitni znak za hrenovke “Snoop Doggs” i izbacio liniju grickalica od luka s THC-om. I usprkos tome što trenutno ima nekoliko rezerviranih datuma na europskoj turneji, neumorljivi i poduzetni Doggfather upravo je lansirao i novi brend kave. Snoop se, naime, udružio s indonezijskim poduzetnikom Michaelom Riadyjem na INDOxyzu, koji opisuju kao "lifestyle brand kave".
Prema priopćenju koje su objavili, kava za Snoopov INDOxyz potječe iz Indonezije, s otoka Bali, Java, Sulawesi i Sumatra. Zelena, svježe ubrana zrna kave će se pržiti u Los Angelesu. Ova kava, najavili su iz tvrtke, prodavat će se u zrnu, ali i gotova, pakirana u limenke.
"Moja veza s kavom je duga. Kava mi je bila gorivo koje me je držalo budnim svih onih dugih noći provedenih u studiju stvarajući hit za hitom. Indo će promijeniti industriju, to vam obećajem”, rekao je Snoop Dogg i ispričao kako je došlo do poslovne suradnje s Riadyjem: "Oduvijek sam zaljubljen u Indoneziju, a Michael mi je bio sjajan domaćin svaki put kad sam bio tamo. Pokazao mi je kako se uzgaja vrhunska kava i tako smo odlučili pokrenuti zajednički posao".
Inače, INDOxyz će biti lansiran u Kaliforniji prije nego što se pojavi u Las Vegasu, a potom i u ostatku Sjedinjenih Američkih Država. Cijena limenke bit će 5,99 dolara, a vrećica pržene kave u zrnu 17,99 dolara.
Možda je malo pristran, ali Riady vjeruje da je nova kava "najboljeg okusa" na tržištu.
"Želim napraviti kavu zabavnom i cool, a Snoop kao partner daje nam tu prednost", dodao je Riady.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....