U poplavi vijesti o potencijalnim opasnostima koje za nas predstavlja sve izgledniji ustanak AI-ja na tragu holivudskih filmova, tu i tamo se nađe i poneki razlog za čuđenje i smijeh. Jedan takav danas nam je priuštio newsletter animatora i ilustratora Dalibora Antunovića koji stoji iza brenda Dabionica. Upravo smo u njemu pronašli reklamu za pivo koju je u cijelosti kreirao upravo AI, a rezultat je začudni video koji jednostavno morate pogledati više puta da biste u potpunosti doživjeli sve slojeve bizarnosti.
Iako se čini kao isječak iz popularnog serijala Black Mirror, pod nazivom "Synthetic Summer", video od 30 sekundi zapravo se prvi put pojavio na Instagramu prije otprilike tjedan dana, a kreirali su ga Helen Power i Chris Boyle iz londonske produkcijske kuće pod nazivom Privateisland.tv. Reklama prikazuje stereotipni američki roštilj, a scena razdraganog društva koje ispija pivo vrlo brzo se pretvara u prizor kao iz horor filma.
Video je nastao na temelju uobičajenih scena koje se javljaju u tipičnim američkim reklamama za pivo, a navodno je produkcijskoj kući trebalo čak godinu dana da ga generira pomoću umjetne inteligencije. Pritom su korišteni Stable Diffusion, Control Net i Runway Gen 2 programi za njegovo stvaranje, a sve kako bi produkcijska kuća razvila alate koji bi producentima mogli u budućnosti olakšati posao.
Dok je šira javnost reagirala na video opisujući ga kao “fantastično užasnim”, Dalibor Antunović kroz šalu upozorava da je “sa svakim gledanjem, cijela stvar postaje sve više uznemirujuća”. AI-generirani sadržaj ove vrste još je na začetku, no s obzirom na rapidni napredak ove vrste tehnologije i opći interest javnosti, čeka nas prava revolucija u sadržaju, kako na razini gastro sektora, tako i šire.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....