PIŠE SAŠA ŠPIRANEC

Opijeni fantastičnim tržišnim uspjehom, proizvođači prosecca zaboravili su na sadržaj u boci

Formula uspjeha bila je jasna: nudimo fer kvalitetu po fer cijeni. Ipak, ta priča više ne drži vodu!

Prosecco je količinski najprodavaniji pjenušac na svijetu za zaštićenim geografskim porijeklom. Još 2008. godišnje ga se prodavalo oko 150 milijuna boca, prije nekoliko godina po ukupnoj litraži prestigao je šampanjce, čija se godišnja proizvodnja i prodaja kreću oko 300 milijuna boca, a otada nije prestao grabiti krupnim koracima pa je trenutačno proizvodnja gotovo 600 milijuna boca.

Kad se tom broju još pridodaju pjenušci koji ne nose naziv Prosecco, iz šireg područja regije koji dolaze bez DOC oznake, a koji gotovo svaki prosecco podrum proizvodi kako bi zadovoljio potrebe za jeftinijim pjenušcima, proizvođači prosecca na tržište stavljaju više od 750 milijuna boca pjenušaca. A da uspjeha gladnim proizvođačima prosecca nikad nije dovoljno, jasno je iz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 21:11