Prema podacima koje je za The Economist otkrila Visa, prije pojave koronavirusa, korištenje kreditnih kartica radnim danima raslo je dva puta dnevno - najprije u vrijeme ručka, a potom u vrijeme večeri. No, kada je velik broj ljudi, koji su si to mogli priuštiti, krenuo raditi od kuće, te su se navike promijenile.
Sudeći prema istraživanju koje je Visa provela u 22 grada na šest različitih kontinenata, u razdoblju od studenog 2019. do studenog 2022. godine, a dotaknuvši se upravo područja zabave, hrane, pića, prijevoza i maloprodajne robe (a isključivši online kupovinu), popularnost je naglo porasla upravo brunchu kao obroku u danu na koji su korisnici Visa kartica sve više počeli obraćati pažnju, a samim time i trošiti svoj novac.
Iako brunch i nije izrazito popularan među ozbiljnijim chefovima, jaja na avokado tostu i granola zdjelice, čini se, postale su sve popularnije među gostima. I to, piše Economist, toliko popularne da bismo mogli reći da je kod većine upravo brunch došao kao zamjena za izlaske petkom navečer. Tako umjesto dva, tri koktela, čaše vina ili piva, čini se, sada radije biramo mirniji kasni nedjeljni doručak koji se proteže sve do ranijih poslijepodnevnih sati i koji, osim ranije navedenog, podrazumijevaju i čašu kombuche ili mimose. Cijeli tekst potražite na The Economistu.
U slučaju da ste ljubitelj brucha, ali vam je 10-ak eura za tost i pečena jaja svakog tjedna ipak previše novaca, razmislite o tome da ga za ekipu napravite kod kuće. U nastavku ostavljamo ultimativni brunch vodič.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....