Prva epizoda projekta "Startaj Hrvatska" predstavila je prvi proizvod četvrte sezone - smrznuti desert na štapiću "Daš pops?" iza kojega stoji zagrebačka ekipa - Marko Šepetavc, Mia Grbavac te Azra Hadžić Josipović, a o kojemu je Dobra hrana pisala još u lipnju prošle godine. Kako su nam tada ispričali, "Daš pops?" deserti ručno su rađeni, a pomno osmišljavana receptura na kraju je rezultirala proizvodom koji ne sadrži dodatne arome i aditive, već punoću okusa crpi iz kvalitete ekoloških sirovina i namirnica.
"Sirovine koje koristimo moraju biti ekološke i najviše kvalitete, kako bi zadovoljile vrlo visoke standarde zdravstvene ispravnosti hrane za bebe. Cijela je naša filozofija da proizvodimo ručno, u malim, strogo kontroliranim serijama, i tako ćemo i nastaviti. Svaki plod koji se priprema za kuhanje na pari ili se svjež kombinira u proizvodu, prošao je kroz ruke naše voditeljice proizvodnje i slastičarke Mije, čijem oku ništa ne promakne i koja jednostavne sastojke spaja u sladolede punog okusa. S obzirom na to da su sladoledi bez aditiva, ne zabrinjava nas to što nisu svi savršenog oblika, identične boje i teksture, već su posve prirodni, a priroda nam daje najbolje varijacije i inspirira nas", objasnio nam je tada Marko koncept koji stoji iza brenda.
Kako je on intolerantan na laktozu, a njegova kći na mliječne proteine, sama ideja izrade ovakvog deserta, za njega ima i osobnu notu. Smrznuti deserti pogodni su i za one intolerantne na laktozu jer ne sadrže mlijeko, nose oznaku vegan, a osim odraslih u njima mogu uživati i bebe. Također, stalno rade na novim okusima, a ovoljetni nas je oduševio.
Iako su vjerovali u svoj proizvod, nisu očekivali da će postati toliko popularan. "Davno kad sam to upisao u tekicu, nisam mislio da će mi to biti primarni posao, ali prerastao je u to i sve je više dio mene", ispričao je Marko koji je oduvijek sanjao kako će se baviti izradom smrznutih slastica te dodaje: "Mi smo vječna djeca i zbog toga smo odlučili raditi ovo što radimo".
Osim što je posao postajao sve uspješniji, Marko je proširio obitelj te dobio i sina. "Bilo je jako izazovno, htio sam biti najbolji tata koji mogu biti, a s druge strane imaš i posao koji treba odraditi", dodao je ne skrivajući emocije.
Svoj proizvod, Marko, Mia i Azra predstavili su na audiciji za "Startaj Hrvatska". Dinamičan trio iz ovog brenda uspio je proizvesti cijelu narudžbu i njihovi se proizvodi sad nalaze na policama ovog trgovačkog lanca. "Nismo to mogli zamisliti ni u najluđim snovima. Jako smo uzbuđeni oko ovoga i jedva čekamo reakcije i dojmove kupaca. Nadamo se da će svatko naći neki okus za sebe. Sada će i oni intolerantni na laktozu sebi moći izabrati svoju slasticu", rekao je Marko.
Podsjetimo, u proizvodnji "Daš Pops?" sladoleda radi chef veganskih slastica Mia, za kvalitetu i sigurnost zadužena je prehrambena tehnologinja Azra, a dizajn pakiranja nastao je u studiju Ane Tevšić Nauković.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....