Na inicijativu Turističke zajednice Grada Malog Lošinja, koju su podržali ugostitelji, brend vitalnosti ovog otočkog grada i svih njegovih mjesta ove se godine širi i na gastronomsku ponudu. To znači kako je fokus na jelima koja uključuju nutrijente dobre za vitalnost i zdravlje uz naglasak na pripremu hrane.
Gosti koji dolaze na aktivni odmor u podneblje koje i svojim prirodnim adutima doprinosi zdravlju, ili jednostavno preferiraju prehranu za vitalnost, na Lošinju će moći uživati i u nutricionistički nadgledanim gastronomskim delicijama koje su u skladu s njihovim načinom života.
Razrada i provedba ideje implementacije brenda vitality u gastronomsku ponudu, realizirat će se u suradnji s dugogodišnjim partnerima iz poduzeća Abisal, Gastronaut na čelu s prof. Karin Mimicom s kojima su već ranije realizirani projekti Zaboravljeni okusi naših starih, Miomirisi i okusi Lošinja te promocija Apoksiomenove kuhinje.
Zainteresiranost za sudjelovanje u projektu prijavilo je 15-ak lošinjskih restorana, koji će u narednih nekoliko mjeseci pojedine svoje specijalitete, načinom pripreme i kombinacijom namirnica predložiti za oznake jela za vitalnost.
Recepte i način pripreme jela kandidiranih za oznaku “Vitality” nadgledat će mag. nutr. Diana Gluhak Spajić, autorica Healthy meal standarda, koja je i sama osmislila kombinaciju mediteranske i anti-age prehrane s namirnicama tipičnim za otok Lošinj.
Otočno začinsko bilje, riba, rakovi i školjke iz lošinjskog akvatorija te janjetina, u središtu su ove gastronomske priče koja objedinjuje autentične okuse s prehranom za vitalnost i aktivnostima koje Lošinj nudi.
Jednom kad budu odabrana, vitality jela će biti posebno istaknuta u jelovnicima restorana i u prezentaciji Lošinja kao otoka vitalnosti. Prva jela s oznakom Vitality biti će promovirana tijekom proljeća te postaju dio brenda Lošinja - otoka vitalnosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....