Brojne zvijezde šoubiznisa, bilo da dolaze iz sportske, glazbene ili filmske industrije, svoju zaradu vole uložiti u sektor gastronomije pa tako otvaraju restorane, snimaju gastro serijale i pišu kuharice, ulažu u vinograde i vinarije ili pak destilerije i pogone za proizvodnju hrane i pića. Tom se društvu još u rujnu 2021. godine pridružila i američka glumica Blake Lively, kada je na tržište izbacila brend bezalkoholnih gaziranih pića nazvan Betty Buzz.
Dok njezin suprug Ryan Reynolds ima vlastitu marku džina, Blake Lively ne pije alkohol pa je poželjela tržištu ponuditi ukusne i uzbudljive napitke bez alkohola koji se mogu piti sami ili pak ubaciti u omiljeni mocktail. Pjenušavi gazirani sok od grejpa, tonik s dodatkom Meyer limuna ili limete, tonik ili pak pivo od đumbira samo su neki od okusa koje je Lively osmislila sa svojim timom, a svi su bez umjetnih zaslađivača i drugih aditiva.
Iako je široj javnosti poznatija po ulogama u popularnoj Tračerici i filmovima kao što su Bezvremenska Adaline i Slatka mala tajna, njen pothvat s Betty Buzz pićima naišao je na odobravanje i pozitivne recenzije, a sama pića su do sada osvojila brojne nagrade na natjecanjima za najbolje tonike i dodatke koktelima.
Nakon uspjeha s Betty Buzz, Lively je nedavno objavila da kreće u novi projekt pod nazivom Betty Booze, koji djeluje kao nadopuna njenog izvornog brenda. U sklopu te sestrinske firme Lively će na tržište izbaciti seriju gotovih koktela u kojima će, naravno, važnu ulogu imati i njeni popularni sokovi. Pakirani u limenke, kokteli su zamišljeni kao pravi izbor za sve koji ne piju pivo, a žele uživati u zabavnim i ukusnim pićima dok se druže i opuštaju.
Na svojim društvenim mrežama Blake Lively je podijelila da je ideja za prvi Betty Booze koktel nastala na temelju njenog recepta za limunadu. Mnogi odrasli tražili su da im u čašu limunade ubaci i malo alkoholne žestine, što je dovelo do kombinacije s tekilom koju sada pakira i u limenke.
Za sada se njeni proizvodi mogu naručiti preko američkog Amazona, što za Hrvatsku znači i pozamašan iznos za dostavu koji bi se mogao pokazati previsokim čak i za najzagriženije fanove.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....