VREMEPLOV

Smart Roadster-Coupe bi je jedan od najgenijalnijih gradskih sportaša: Čeka li ga status klasika?

Smart se jednom usudio učiniti nešto drugačije, nešto što je u startu deklarirano kao ‘propali projekt‘...

Smart Roadster Coupe

 Smart

Smart se jednom usudio učiniti nešto drugačije, nešto što je u startu deklarirano kao "propali projekt", no danas jedan od najgenijalnijih gradskih sportskih automobila s početka 2000-ih. Čeka li Smart Roadstera status klasičnog automobila u bliskoj budućnosti?

image

Smart Roadster Coupe

Smart

Dok je prototip predstavljen na Sajmu automobila u Frankfurtu 1999. godine, najnoviji model iz francuske tvornice u Hambachu službeno je predstavljen na Sajmu automobila u Parizu 2002. godine nakon dvogodišnje testne faze. Dostupan kao roadster i roadster coupe, sportski Smart je lansiran u proljeće 2003. s dvije razine snage, 61 i 82 KS, dok su postojale tri razine opreme: Pulse, Passion i Passion Leather.

image

Smart Roadster Coupe

Smart

Od travnja 2004. DaimlerChrysler je nudio Brabus verziju sa 101 KS, koja je bila dostupna s karoserijama roadstera i roadstera coupea: povećane performanse motora postignute su većim međuhladnjakom i ispušnim sustavom sa središnjim dvostrukim izlazom, dok su izvana 17-inčni naplatci privlačili pažnju.

image

Smart Roadster Coupe

Smart

2005. godine, neposredno prije nego što je Roadster konačno napustio proizvodnu traku Hambacha nakon više od 43.000 proizvedenih primjeraka, stigla je oprema Exclusive, kao i ekskluzivna ograničena izdanja za strana tržišta poput Racing Edition i Ultimate Edition.

Dimenzije između roadstera i roadster coupea ostaju iste: kabina pomaknuta unatrag, dugačak nos i tipično elegantna, sferična prednja svjetla. Boje karoserije također su bile kričave i vrlo prikladne. Trocilindrični turbobenzinac obujma 700 ccm i 82 KS vrlo dobro obavlja svoj posao, također zahvaljujući masi praznog vozila od oko 800 kg.

image

Smart Roadster Coupe

Smart

Rezultat je zdrava zabava, ne toliko kada sprintate iz mjesta, već pri ubrzavanju s turbom. Osjetno prebacivanje mjenjača također bi vam se trebalo svidjeti. Košta je daleko više od 20.000 eura kada je bio nov, ali danas se kreće od oko 4000 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 08:23