Mnogi su već zaboravili da je Smart od 2003. do 2006. godine proizvodio izuzetno neobičan i vrlo mali sportski kabriolet Smart Roadster. Model s dva sjedala vrlo kompaktnih dimenzija stekao je kultni status zbog vrlo zabavnih voznih osobina unatoč snazi od samo 61, odnosno 82 KS, ovisno o verziji.
Jedna od tajni zabave u vožnji bila je izuzetno mala masa od samo 800 kilograma. Kako je proizveden relativno mali broj ovih automobila, Roadster polako postiže kolekcionarski status, a cijena rabljenih primjeraka raste.
Skoro dva desetljeća nakon završetka proizvodnje automobil bi konačno trebao dobiti nasljednika. On bi također trebao biti dvosjed vrlo kompaktni dimenzija ali s električnim pogonom. Dirk Adelmann, direktor Smart Europe GmbH, najavio moguće novo izdanje u intervjuu za britanski Autocar i također otkrio da su prve službene skice novog projekta već dovršene.
Prema Adelmannu, u sadašnjim i budućim planovima njemačko-kineskog proizvođača automobila, koji je sada u 50-postotnom vlasništvu Geely grupe, bilo bi dovoljno mjesta za novi roadster, ovaj put s pogonom bez emisija. Ideja je nastala na jednom od prvih sastanaka tijekom planiranja za Smart #1, #3 i #5, gdje je dizajner pokazao nacrte Spidera s dva sjedala.
Prema menadžeru, oživljavanje Roadstera moguće je danas uglavnom zahvaljujući novom pozicioniranju marke, koja se fokusira na različite linije svojih automobila, a ne samo na veličinu, kao u prošlosti. U istom intervjuu za Autocar UK, Adelmann je također nagovijestio mogući povratak suštinskog Smarta, malenog ForTwoa koji bi u aktualnoj ponudi Smarta čiji je #5 dugačak 470 cm izgledao zaista minijaturno.
Radi smanjivanja troškova Smart traži tvrtku partnera s kojom bi mogla dijeliti platformu i napraviti projekt koji bi se isplatio.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....