Na prodaju

Model 2R iz 1962. bio je posljednji traktor prije nego što je Lamborghini krenuo u auto-industriju

Uz vizualnu restauraciju, traktor je dobio i nove pumpe za gorivo, novi hidraulički spojni sklop i servis, te stvarno radi i vozi

1962. Lamborghini 2R

 Mecum Auctions

Kada pomislite na klasični Lamborghini, na pamet vam padaju slike Countacha, Miure ili možda čak Espade. Međutim, druga vrsta klasičnog Lamborghinija ide na aukciju putem Mecuma, i možda nije ono što očekujete.

image

1962. Lamborghini 2R

Mecum Auctions

Većina entuzijasta zna za podrijetlo Lamborghinija, ali za one koji ne znaju, talijanski proizvođač automobila koji je sada poznat po proizvodnji nekih od najboljih svjetskih superautomobila započeo je s izradom traktora, a jedan od njih će se prodavati na Mecumovoj aukciji u Indianapolisu u svibnju. Točnije, Lamborghini 2R iz 1962. godine.

image

1962. Lamborghini 2R

Mecum Auctions

Prvi Lamborghinijev traktor napravljen je 1948. godine, a sastavljen je od odbačenih vojnih dijelova. L33 iz 1951. bio je prvi od njihovih traktora koji su u potpunosti sami izradili, ali motor je i dalje dolazio od Morrisa. Budući modeli počeli su nuditi izbor između motora treće strane ili Lamborghinija, a zatim su 1958. predstavili Lamborginettu, koja se nudila isključivo s motorom vlastitog dizajna.

image

1962. Lamborghini 2R

Mecum Auctions

1962. 2R bio je nasljednik Lamborghinette, ali to nije bila jedina titula koju je ponio. Bio je to i posljednji Lamborghinijev traktor napravljen dok je tvrtka bila isključivo traktorska tvrtka, a samo godinu dana kasnije razgranala se u automobilsku industriju. No, to ne znači da su prestali proizvoditi svoje traktore. Zapravo, izrađuju se i danas.

image

1962. Lamborghini 2R

Mecum Auctions

Vratimo se na ovaj 2R, ima 3-cilindrični motor od 2193 kubika koji proizvodi 40 KS (29 kW), koji je uparen s četverobrzinskim ručnim mjenjačem. Uvezen je iz Italije 2022., ali je godinu dana prije prošao sveobuhvatnu restauraciju u kojoj je potpuno rastavljen, izbrušen do okvira, a zatim ponovno dorađen u istoj plavo-narančastoj shemi boja koju je izvorno nosio.

Uz vizualnu restauraciju, traktor je dobio i nove pumpe za gorivo, novi hidraulički spojni sklop i servis, te kao rezultat toga stvarno radi i vozi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. studeni 2024 18:34