Renault Mégane R.S. jedan je od onih automobila u kojem vam je svaka ruta prekratka, a nakon svakog odvoženog zavoja poželite ih barem još pet. Prošlogodišnji redizajn donio je i više snage koja je sada jednaka dosadašnjoj izvedbi Trophy: vrlo visokih 265 KS i 360 Nm. Poboljšani su i odziv na gas, osjećaj na upravljaču, podešenost ovjesa, a turbo punjač je otvoreniji. Vanjske promjene prepoznat će tek iskusni znalci i poklonici: uvećana su diodna dnevna svjetla, a podloga okretomjera je bijela za razliku od prijašnje žute.
Vanjska atletska figura i danas plijeni pažnju, dok u unutrašnjosti caruju dva fantastična Recaro sjedala (doplata) sa žutim pojasevima i alu papučicama, koji prizivaju ugođaj trkaćeg auta. Testni je auto imao i doplatnu telemetrijsku funkciju središnjeg info zaslona, koja mjeri postignuta vremena, sile ubrzanja, podešava doziranje gasa. Praktično, ovaj je Mégane gotovo nemoguće voziti smireno i polako kad sve priziva na stiskanje gasa i fantastičan reski zvuk i silina kojom vuku svih 265 KS i 360 Nm, uz krutost ovjesa i sportski osjeća te sjedala koje obujmljuju tijelo kao u pravom trkačem autu.
Tvrdo podvozje Cup u paketu s fantastičnom mehaničkom blokadom diferencijala i pametnim ESP uređajem točka su na i kod ovog Méganea. Uz osnovni program Normal, u kojem ESP revno reagira pa R.S. može voziti svatko, nudi se i Sport, koji na časak odgađa reakciju ESP-a omogućuje više uzbuđenja i nemirnog sportskog plesa, dok je potpuno isključivanje elektronike u Off programu za prosječne vozače ravno ruskom ruletu.
Taj je režim namijenjen gotovo samo koji su u stanju koristiti sve prednosti strahovito dobrog i brzog zatvarača diferencijala, koji uz sjajne kočnice omogućuje snažna usporavanja u zadnji čas i gotovo da sam uvodi auto u zavoj. Takva vožnja suputnicima tjera strah u kosti, a zahtijeva i pravovremenu reakciju na zanošenje stražnjeg dijela, koju olakšava brz i precizan upravljač. Da je uz sve ove kvalitete i mjenjač malčice brži i preciznijih hodova, ovom autu pred čijim kapacitetima u brzom svladavanju zavoja kapu skidaju i profesionalci, ne bi pronašli ozbiljniju manu.
SERIJSKA OPREMA * alu naplaci * senzori parkiranja straga * automatska dvozonska klima * radio/USB/bluetooth * putno računalo * tempomat * trostupanjski ESP * jastuci i zavjese * upravljač i mjenjač u koži * senzor kiše…
DOPLATE * posebna metalik boja * paket Cup (mat naplaci, tvrdo podvozje, mehanička blokada diferencijala, sjedala Recaro, crvene kočnice Brembo, dodaci u žutoj boji) * telemetrija * audio sustav Arkamys * keyless…
MÉGANE R.S.
TEHNIČKI PODACI
Motor turbobenzinski, 4 cil.
Obujam 1998 ccm
Snaga 195 kW (265 KS) pri 5500/min
Moment 360 Nm pri 3000-5000/min
Mjenjač ručni, 6 stupnjeva
Pogon prednji
Dimenzije 431 x 180 x 143 cm
Osovinski razmak 264,5 cm
Prtljažnik 377 litara
Gume 225/40 R 18
Težina 1395 kg
Brzina 254 km/h
0-100 km/h 6,0 sekundi
Potrošnja 12,2 l/100 km
Cijena 199.900 kuna
Cijena s doplatama 240.800 kuna
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....