Makar je i to relativno - primjerice, jednako snažan Ford Focus dolazi za 184.200 kn, dok VW Golf sa 170 KS ima cijenu od 218.400 kn. Ako se tako pogleda, Cruze odmah djeluje kao prava prilika... No, u startu se treba zapitati kome uopće treba kompakt od 163 KS, koliko broji zasad jedini dostupan dizelaš u Cruzeu. Tim više jer je zaslužan za svotu koja podiže letvicu očekivanja.
A kad je tako, dojam donekle blijedi. Najviše zbog 6-stupanjskog mjenjača, u tolikoj mjeri posvađanog s motorom da se u laganoj vožnji gradom često tresete kao da imate groznicu. Razlog je loš raspored omjera među stupnjevima, što uz neprecizan hod ručice vožnju čini zamornom i neugodnom. Šteta, jer dizelaš frca od snage, čemu svjedoči i što 1350 kg težak kompakt stotku hvata za iznimno brzih 8,5 sekundi i juri sve do 205 km/h. Odlučite li se već za dizelaša, preporuka je stoga uložiti u automatiku, makar to zahtijeva još 10.000 kn.
A stavi li se prijenos po strani, Cruze uopće nije loš. Bogato opremljen (oprema LTZ donosi automatsku klimu, tempomat, senzor kiše, alu naplatke od 17 cola...) mazi vozača i putnike primjerenom udobnošću, dok dozu elegancije nude tekstilne presvlake armature i vrata (dobro izgledaju, ali su problematične za održavanje). Za svaku pohvalu je i prostranost, posebno straga gdje čovjek može pomisliti da se nalazi u modelu srednje klase. I prtljažnik od 415 litara iznad je prosjeka, te se Cruze i u peterovratnoj izvedbi nameće kao ozbiljan obiteljski igrač.
Ipak, znatno je konkurentniji sa cijenom bližom 100.000 kuna...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....