Službeno predstavljanje bilo je u travnju na salonu u New Yorku, pa je bilo zanimljivo sve vidjeti uživo. Na prvi pogled promjene su minimalne, ali pažljivije oko uočit će osvježen prednji i stražnji dio, atraktivnije naplatke i bogatiju unutrašnjost. Sprijeda i straga su veće površine lakirane, donji ulaz za zrak na prednjoj masci je trodijelni, branici su istaknutiji, a bočni retrovizori dobili su integrirane žmigavce. Najvažnije promjene unutra su na središnjoj konzoli, koja je bogatija i okrenuta prema vozaču. Tek toliko da se vidi da je riječ o novom modelu.
Twin turbo punjači
Veće promjene su ispod lima, gdje je predstavljena prava simfonija downsizinga. Prikazana su dva najvažnija modela u ponudi sDrive28i s četverocilindarskim motorom obujma 1997 ccm i snage 245 KS i stražnjim pogonom te xDrive35i s rednim šesterocilindarskim motorom obujma 2979 ccm i snage 306 KS te pogonom 4x4. Oba motora imaju twin-turbo nabijanje i direktno ubrizgavanje, a dvolitreni motor serijski ima start-stop sustav.
Za naše je kupce važnija ponuda dizelskih motora. Izvrstan dizelaš obujma 1995 ccm, koji je dosad bio u ponudi kao 18d sa 143 KS i 20d sa 163 KS, dobio je dvije zanimljive verzije - 16d sa 116 KS i 25d sa 218 KS. Već osnovni model sasvim je dovoljan, jer omogućava ubrzanje do stotke u 11,5 sekundi i prosječnu potrošnju od 4,9 litara. Najštedljivija je ipak snažnija verzija 20d EfficientDynamics, koja prosječno troši samo 4,5 litara. Potrošnja benzinca sDrive 18i sa 150 KS smanjena je sa 8,2 na 7,7 litara.
Novi mjenjač
Velika novost je i automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa, koji osigurava performanse i potrošnju klasičnog mjenjača i užitak vožnje pravog automatskog mjenjača. Bavarski stručnjaci su uz to dodatno ugodili ovjes te se u vožnji stječe dojam bolje upravljivost. Cijena osnovne sDrive 16d izvedbe u Hrvatskoj će biti 235.910 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....